כולם אצלי בסמל מוזר כזה ולא מקבלים ת'הודעות שאני שולח...רק מי שבאווהי מקבל
מה זה החרא הזה?
כולם אצלי בסמל מוזר כזה ולא מקבלים ת'הודעות שאני שולח...רק מי שבאווהי מקבל
מה זה החרא הזה?
|
|
אוו אני משתתף בצערך
היו לי בעיות באייסי כאלה כמו שלך וזה הפסיק בערך לפני 4-5 ימים
היו לי את הבעיות האלה אני אומר חודשיים שאפחד לא ראה הודעות שלי ואני לא שלהם והתנתק לי הרבה פעמים
אצלי רגיל...
אצלי יש לי הרבה אנשים שנמצאים במצב שאם אני שולח הודעה זה שולח לפלא שלהם
כן גם אצלי כמעט כולם בסמל של השליחה ישירות ל
SMS
מזה זה אשכול הFire
FireSide
FireBaLL
FireShark
שעוד פייר יגיב פה חח
גם אצלי :|
אנשים שלא מתחברים כמעט פיתאום על SMS