חבר'ה אני חייב קצת הפסקה אני פורש ...
אני יחזור לבקר טיפה ואז יחזור בגדול ..
ביוש
חבר'ה אני חייב קצת הפסקה אני פורש ...
אני יחזור לבקר טיפה ואז יחזור בגדול ..
ביוש
|
|
אני קופץ מהחלון
The Hibachi!
Gilbert Arenas - #0 Shoting Gurd
"כי כולם אמרו שהוא יהיה 0"
Agent Zero Elite BackCourt Unit - We Fear No One!
Ballin Till We Fall...
ביי
אל תחזור
אם אתה פורש תן לי לשמור לך על הנקודות :]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD
טאז כמה משתמשים פתחת היום!?!?!!?!?!?!?!!?!!?!!?!?!?!!?!?
נערך לאחרונה על ידי FrЕaKeD; 10-07-2007 בשעה 20:26.
ביי אם תרצה תחזור...
ביי אחי תחזור בקרוב