קיבלתי משכורת ראשונה היום על חודש יוני!
ביוני עבדתי כולה בין ה-25 ל-29..
יענו 4 ימים והרווחתי 770 שקל כשבכל יום עבדתי 7 שעות.
אני עובד עד ה-10 באוגוסט (יום קבלת משכורת) ומקווה שאני יקבל ים כסף.
אמן!!
את הכסף אני יבזבז בגרמניה
קיבלתי משכורת ראשונה היום על חודש יוני!
ביוני עבדתי כולה בין ה-25 ל-29..
יענו 4 ימים והרווחתי 770 שקל כשבכל יום עבדתי 7 שעות.
אני עובד עד ה-10 באוגוסט (יום קבלת משכורת) ומקווה שאני יקבל ים כסף.
אמן!!
את הכסף אני יבזבז בגרמניה
|
|
סוס אחי
עם מי תטס לגרמניה ??
נערך לאחרונה על ידי OzzY; 10-07-2007 בשעה 20:48.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
יפה מאוד!
בהצלחה בהמשךך![]()
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
פשששש יפה אחי
איפה אתה עובד שקיבלת ככה ב4 ימים?
ובהצלחה בהמשך אחי!!!
פששש יפה..
מה אתה עובד?
אני עבדתי חודשים הרווחתי 1500 שקל
ו ב15 אני יורד לאילת עם כל החבר'ה![]()
כמה כסף לשעה אחי? ויפה מאוד תהנה בגרמניה
יפה מאוד אחי ומזל טוב על המשכורת הראשונה =]
פשש יפה מאוד אחי..!