קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מישהו מכיר אתר שרושמים בו מכוניות למכירה?
    על ידי FireSide בפורום דיבורים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-12-2005, 22:10
  2. אשכול מכוניות ב- NFS:MW...יש חוקים וכדאי לקרוא...
    על ידי אור. בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 67
    הודעה אחרונה: 03-12-2005, 15:25
  3. שאלה בקשר לאיזה משחק מכוניות,בעצם 2 שאלות
    על ידי Marik_Rabayev בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-11-2005, 07:18
  4. חדשה| מכוניות....
    על ידי CompleX בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 23-10-2005, 21:11
  5. מרוץ מכוניות
    על ידי **gal** בפורום משחקים להורדה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-10-2005, 03:51
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 16

שוטף מכוניות בכיר:/

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של -עדי-
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,053
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אדם אכל בישביל חווה תפוח, בישבילך אני יאכל פרדס שלם

    ברירת מחדל שוטף מכוניות בכיר:/

    אני בעודי מחפש עבודה והיום דודה שלי באה כמו בכל 3 השבועות האחרונים שאני ישטוף לה את האוטו רק חיצוני, ה"מחירון שלי" זה 10 שקלים היא נתנה לי בפעם הראשונה 15, בפעם השנייה 15 והיום 20.

    שילשום שטפתי לאבא שלי ת'מכונית רק חיצונית הביא לי 10 שקלים ומחר אני עושה לו פנימית עם שואב אבק וממש ניקוי יסודי (האוטו שלו זה מזבלה) והוא יביא לי 40 שקל=]

    יש לי עוד 40 שקל שקיבלתי מסבא שלי מהצד השני לביזבוזים ועוד 10 שקלים עודף ממשהו. ועוד איזה כמה שקלים.

    זה כל מה שהרווחתי בנתיים בחופשה המזדיינת הזו :| אני בן 16, רשום בלשכת התעסוקה מגיל 14, יש כרטיס עובד, מגיל 14 אני עובד בחופשים אבל החופש הזה הכי דליל שיש. לא מצליח למצוא עבודה בלי פרוטקציה, בגיל 14 עבדתי אצל אימא שלי במישרד, בגיל 15 עבדתי עם השותף של אבא שלי והשנה- חוץ מהשטיפת מכוניות הזו- כלום.

    מזל שההורים שלי לא לוקחים לי מהרווחים בשטיפה על הסבון והמים ;|

    אני הולך כל שבוע ללשכת התעסוקה, שואל מה קורה.. אם יש עבודה וזה.. אומרים לי אין בנתיים. אני רוצה לעבוד בהכול חוץ מזנות חחח אני לא "רוצה לעבוד רק במיקצוע שלי". אני שואל בכל המקומות שאני הולך עליהם אם צריכים עבודים, התקשרתי ל5 קייטנות. הכול תפוס, מלא. ועוד לפני החופש חיפשתי במקדונלדס וכל רשתות המזון מהסוג הזה. בפיצה האט אפילו שאלתי אם אפשר להיות נציג שירות- לא.

    אני כבר מיואש ואני ממש רוצה לעבוד כוסעמוק! והחופש עוד ארוך ואני חושב על אילו עבודות אני יכול לעשות ואני רוצה להרוויח כסף שיהיה לי משלי שאני לא יצטרך לקחת מההורים שלי ליציאות.

    בשנים הקודמות בימים האלה של החופש כבר הייתי עובד, שנה שעברה עבדתי יומיים אחרי שיצאנו לחופש אתם קולטים?!

    ועכשיו - כלום - נאדה - גורנישט.

    ההורים גם לא מצליחים לסדר לי, ביקשתי 10000 פעם שינסו- לא מצליחים.

    אני חושב שאני אלך לעבוד כבייביסיטר, השאלה אם מישהו חוץ מהמשפחה ירצה להעסיק ילד בן 16 ;/ כאילו למה שיסמכו עליי ולא על מטפלת מוסמכת? אפילו שאני אקח פחות.

    סעמק המדינה הזו!


    סליחה על החפירה, זה מיאוש, אל תקראו כלום

    אגב, עוד אין לי 16, רק עוד 4 ימים, אז? זה אומר שאני לא יכול לעבוד? חרא!
    נערך לאחרונה על ידי -עדי-; 10-07-2007 בשעה 22:56.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק האוואטר של U2tr4x
    שם פרטי
    ::::::::::
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    הודעות
    6,259
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    sup my nigga?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סופרלנד,מקדולנדס,מלצר.

    משו לגיל שלך אחי

  4. #3
    משתמש ותיק האוואטר של -עדי-
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,053
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אדם אכל בישביל חווה תפוח, בישבילך אני יאכל פרדס שלם

    ברירת מחדל

    אין אני מחפש מקדונלס הייתי בכל הסניפים באזור-לא צריכים.
    מלצרות עוד אין לי 16 ומתחת לגיל 16 אסור לקבל טיפים כי אתה יודע מלצרים חיים מהטיפים,שיהיה לי 16 אני אלך לשאול במסעדות למרות שבמסעדות זה בדרך כלל פרוטקציה ורק פרוטקציה
    סופרלנד לא קרוב לאזור שלי

  5. #4
    משתמש מכור
    שם פרטי
    ****
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    1,830
    לייקים
    0
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    ThePsyChoTheNameAndTheStyle
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לך לאיזה סניף פיצה בורגר משהוא.

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של -עדי-
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,053
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אדם אכל בישביל חווה תפוח, בישבילך אני יאכל פרדס שלם

    ברירת מחדל

    לעזעזל כתבתי שכבר חיפשתי!

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של vicon
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    6,444
    לייקים
    27
    נקודות
    169
    משפט מחץ
    Why So Serious?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כוס עמק למה אתה לא מוכר את הסיפורי זימה ותמונות הסקס או סרטוני סקס אחי אתה תעשה ים כסף!


  8. #7
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    ת'כלס כמה שזה עצוב להגיד , היום אם אין לך פרוטקציה הסיכוי שלך למצוא עבודה הוא מאוד מאוד מאוד נמוך.
    אל תבנה על הלשכת תעסוקה,זה חארטה בריבוע,בסוף ימצאו לך עבודה של סיני עובד זר בתור מנקה באתרי בנייה.

  9. #8
    משתמש משקיע האוואטר של MushoNN
    שם פרטי
    משה
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    35
    הודעות
    3,021
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    !Surf is not just a sport , its a way of life

    ברירת מחדל

    אצלנו חופשי עבודה..
    אח שלי בן 12 עובד עושה בוחטות XD
    יש חתימה!



    לשעבר
    moshe1061


  10. #9
    עוט לשרמן
    אורח

    ברירת מחדל

    חחח אחי אני ביום אחד עושה כמו שאתה עושה בשבוע|:

  11. #10
    משתמש ותיק האוואטר של -עדי-
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,053
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אדם אכל בישביל חווה תפוח, בישבילך אני יאכל פרדס שלם

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FiReBaLL צפיה בהודעה
    כוס עמק למה אתה לא מוכר את הסיפורי זימה ותמונות הסקס או סרטוני סקס אחי אתה תעשה ים כסף!
    חחחח ואתה חושב שהחומר שאני מביא זה בלעדי לי?אם זה היה בלעדי לי למה לי לשתף את אטרף ולא למכור חחח סתם אחי סקס זה דבר מופץ ברשת, הכי מופץ ומשותף שיש


    וMeToRaF צודק, אם אתה לא מכיר אנשים אתה לא קיים

    עוט לשרמן שב בשקט יחרא מה אתה מתלהב עליי

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של vicon
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    6,444
    לייקים
    27
    נקודות
    169
    משפט מחץ
    Why So Serious?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MeToRaF צפיה בהודעה
    ת'כלס כמה שזה עצוב להגיד , היום אם אין לך פרוטקציה הסיכוי שלך למצוא עבודה הוא מאוד מאוד מאוד נמוך.
    אל תבנה על הלשכת תעסוקה,זה חארטה בריבוע,בסוף ימצאו לך עבודה של סיני עובד זר בתור מנקה באתרי בנייה.
    אתה יכול למצוא עבודה אם אתה מאלף אריות אסייתיים לבקניים


  13. #12
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FiReBaLL צפיה בהודעה
    אתה יכול למצוא עבודה אם אתה מאלף אריות אסייתיים לבקניים
    גם זה אין @_@
    עוד 4 יום יש לך 16 ו16 קל יותר למצוא =\
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  14. #13
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    16 הרבה יותר קל
    כולם צריכים =]

  15. #14
    משתמש באימונים
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    153
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל חפש עבודה בתחנת דלק,

    הם מחפשים שוטפי מכוניות

  16. #15
    I Like the way he moves
    האוואטר של LoaCker
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    5,596
    לייקים
    0
    נקודות
    182
    משפט מחץ
    משפט ערבי עתיק אומר - العرب اونلاين
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טיפש חח עם אתה עוד 4 ימים 16 לא ייכלת להגיד שאתה כבר בן 16 במקום לחסוך את כל הבלאגן??.....................




    הפירוש מאחורי הכינוי (:


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,638 | הודעות: 8,214,232 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect