חחחחחחחחחחח וואי אביב איזה קרוע זה D;
אבל תכלס אני מרחמת עליו.. מסכן כולה בא לעשות תוכנית לילדים וכולם צוחקים עליו..
אפילו יש ילדים קטנים שלא אוהבים אותו..
אבל עזבו אל תקחו אותי ברצינות,
מצד שני אני מרחמת על כולם XD
חחחחחחחחחחח וואי אביב איזה קרוע זה D;
אבל תכלס אני מרחמת עליו.. מסכן כולה בא לעשות תוכנית לילדים וכולם צוחקים עליו..
אפילו יש ילדים קטנים שלא אוהבים אותו..
אבל עזבו אל תקחו אותי ברצינות,
מצד שני אני מרחמת על כולם XD
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
|
|
מה קורה בלינקיד!?
לילה טוב לך..
כוסעמו איזה משעמם..
מי שמגיב מתחתיי מקבל 10 נקודות XD
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 10-07-2007 בשעה 23:47.
תהנה..
יאללה הבא בתור מי שמגיב מקבל 10 נקודות..
קולולולוש !בלינקיד אתה לא רציני חחחחחחחח D:
עוד כמה דקות יומולדת....
נערך לאחרונה על ידי חנצ'וווק; 10-07-2007 בשעה 23:52.
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
תהני גם את..
יאללה הבא עוד 10 נקודות
נפרק איזה 50 נקודות פה