לילה טוב בר :]
לילה טוב בר :]
|
|
קיבלת גם אתה דור,
אללה אחרון חביב יקבל מאביב :]
אתה כבר קיבלת פעמיים חח זה לא הוגן,
ואני חילקתי עד עכשיו 40 נקודות.. 10 נקודות אחרון אני מביא למי שיגיב עכשיו =]
ומזל טוב חן
נערך לאחרונה על ידי Aviv; 10-07-2007 בשעה 23:57.
למה אתה מחלק את הנק' שלך
אה ותודה אחי..
היי לא קיבלתי![]()
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
את קיבלת פשוט זה לא נותן הודעה לא יודע למה..
דור קיבל..
גמרו ת'יומית להיום נראה מחר אולי אני אחלק עוד 50 :]
יאללה אחים שלי!!לדבר כול הלילה!!
אחחחח......
עוד מישהו פה?
איזה יום אלוהים!!!
קראו מה כתבתי בפורקן ואז תבינו הכל..!
יש סוף סוף יש לי נק'
חחחחחח...לא היה לי אף פעם...
כי ישר שקיבלתי נק' אז מכרתי אותם
נערך לאחרונה על ידי -Dor-; 11-07-2007 בשעה 00:08.
מזל"ט קחי עוד 20 נקודות מתנה ליום הולדת XD
ווי מומולדת בחופש איזה מבעס -_- אבל בכל זאת מזל טוב