קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אשכול לילה לאנשים עם בעיות שינה כמוני :$
    על ידי DaRk GoD בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-05-2006, 05:30
  2. אשכול לילה~יאללה דברו משעמם!!
    על ידי PerformeR בפורום דיבורים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 01-05-2006, 21:31
  3. יאלה כרישים,אשכול לילה|חן השווה|
    על ידי חיליק בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-04-2006, 22:32
  4. אשכול לילה,מוקדש לחן |:)| לנעוץ
    על ידי חיליק בפורום דיבורים
    תגובות: 72
    הודעה אחרונה: 27-04-2006, 01:02
  5. אשכול לילה .. משעמם לי
    על ידי SlickK בפורום דיבורים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 08:13
נושא נעול
עמוד 2 מתוך 6 << ראשון 1234 ... אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 82

-=-= אשכול לילה =-=- - עמוד 2

  1. #16
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/2006
    גיל
    34
    הודעות
    6,512
    לייקים
    16
    נקודות
    -131

    ברירת מחדל

    ערב טוב

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    ניר
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    4,867
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    I ♥ SURF

    ברירת מחדל

    אני עוד מעט זז לאיזה מסיבה של חבר!
    נראה לי יהיה בן זונה...
    שתייה חינם כל הערב 20 ש"ח כניסה!

  4. #18
    משתמש משקיע האוואטר של FrЕaKeD
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    גיל
    33
    הודעות
    3,147
    לייקים
    0
    נקודות
    150
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחח שהייה לך בכייף אני לא יודעאיזה סמל אישי לבחור =|

  5. #19
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FiReBaLL צפיה בהודעה
    כוס עמק אז מה אם אני רושם מדריכים לספורט הדייג בשביל זה מעבירים הכל למחסן?
    איזה מין מפקח אתה?
    איזה מין החלטות פזיזות אתה עושה?
    אתה קורא הודעות משוב בכלל?
    אמרו לי תהיה בפורום ספורט נראה פעילות נפתח לך פורום
    מה אני יעשה שהיו לי מלא מדריכים?
    אני אשם נראה לך?
    אבל עזוב אתם לא רציניים פה
    לא נראה לי שההשקעה שלי הייתה שווה פה בפורום בכלל
    ותאמין לי שאני לא רוצה להגיד את המילים האלו
    אבל הפורום הזה התדרדר עם המנהלים לרמות של זבל!!!
    פעם הפורום היה על רמה
    האנשים היו נורמליים יותר
    תאמת?
    הפורום נהייה ממש זנותי!
    ואין לי כל כוונה לפגוע אלה שהמנהלים יעשו משהו!
    כי אור ומשה הם אנשים חכמים לפי דעתי וחבל הם משקיעים פה
    שמע זה לא המקום אתה רוצה דבר איתי בפרטי..
    אולי אמרו לך במשוב להגיב בספורט אבל כמו שאתה יודע אני מפקח ספורט ולא שאלו אותי דבר כזה וגם אם כן היו שואלים הייתי מסרב מראש..
    אתה סתם מקנא שאין פורום דייג.
    ואחת הטעויות שלך הייתה ששמת מתכוני סושי בספורט..יכול להיות שזו הייתה הטעות הגורלית..
    בעיה שלךך
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  6. #20
    משתמש משקיע האוואטר של FrЕaKeD
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    גיל
    33
    הודעות
    3,147
    לייקים
    0
    נקודות
    150
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רק אל תנעלו תאשכול לילה אחריי זה חחחחח

  7. #21
    משתמש כבוד האוואטר של vicon
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    6,444
    לייקים
    27
    נקודות
    169
    משפט מחץ
    Why So Serious?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Devils צפיה בהודעה
    שמע זה לא המקום אתה רוצה דבר איתי בפרטי..
    אולי אמרו לך במשוב להגיב בספורט אבל כמו שאתה יודע אני מפקח ספורט ולא שאלו אותי דבר כזה וגם אם כן היו שואלים הייתי מסרב מראש..
    אתה סתם מקנא שאין פורום דייג.
    ואחת הטעויות שלך הייתה ששמת מתכוני סושי בספורט..יכול להיות שזו הייתה הטעות הגורלית..
    בעיה שלךך
    WTF זה קשור לדייג אבל מה אתה רוצה שאני יעשה?????????
    בשביל זה אתה בא ומאיים עליי בפרטי? כאילו אתה חש עליי גבר? לא לא לא לא לא זה לא המקום לחוש עליי גבר חמוד
    ובטח שלא בבאנים!
    ולמחוק לי את כל המדריכים?
    אפילו לא העתקתי אותם אל המחשב שלי!
    יש שם איזה 5 מדריכים שאני בעצמי ישבתי ורשמתי!
    אז כוס עמק כל ההשקעה בפורום אני רואה שכלום לא הולך פה
    יש פה פורומים כמו זונות בת"א שלא פעילים! ופורום דייג שהוא יהיה פורום פעיל!
    לא פותחים לי? אז אני לא יודע מה להגיד לך!


  8. #22
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    3,316
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ערב טוב לכולם =]



  9. #23
    משתמש באטרף האוואטר של Bar
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    10,697
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    יאללה חבר'ה לילה טוב לכולם :]
    אני הולך לישון , מחר נוסע לתל אביב מוקדם .

  10. #24
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    3,316
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי BlinKiD צפיה בהודעה
    יאללה חבר'ה לילה טוב לכולם :]
    אני הולך לישון , מחר נוסע לתל אביב מוקדם .
    ביי אחי תהנה...



  11. #25
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FiReBaLL צפיה בהודעה
    WTF זה קשור לדייג אבל מה אתה רוצה שאני יעשה?????????
    בשביל זה אתה בא ומאיים עליי בפרטי? כאילו אתה חש עליי גבר? לא לא לא לא לא זה לא המקום לחוש עליי גבר חמוד
    ובטח שלא בבאנים!
    ולמחוק לי את כל המדריכים?
    אפילו לא העתקתי אותם אל המחשב שלי!
    יש שם איזה 5 מדריכים שאני בעצמי ישבתי ורשמתי!
    אז כוס עמק כל ההשקעה בפורום אני רואה שכלום לא הולך פה
    יש פה פורומים כמו זונות בת"א שלא פעילים! ופורום דייג שהוא יהיה פורום פעיל!
    לא פותחים לי? אז אני לא יודע מה להגיד לך!
    לא מחקתי לך מדריך אחד הם פשוט הועברו.
    חוץ מזה ביקשת אישור מהמנהל בספורט או ממני או ממישהו לפרסם הודעות על דייג בספורט?!
    עליי זה לא מקובל וגם על המנהל ספורט..
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  12. #26
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    3,316
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כול מי שאיתנו באשכול שיגיד אני ....כי זה ניראה כאילו יש רק 3 אנשים!
    אף אחד לא מדבר



  13. #27
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FireShark צפיה בהודעה
    כול מי שאיתנו באשכול שיגיד אני ....כי זה ניראה כאילו יש רק 3 אנשים!
    אף אחד לא מדבר
    למה?
    סתם להספים?
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  14. #28
    משתמש באימונים
    שם פרטי
    רובין
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    34
    הודעות
    161
    לייקים
    0
    נקודות
    75

    ברירת מחדל

    טוב צאו כבר מהסרט של המירק....

    אז מה ככה מה איתכם?
    מה אתם אף פעם לא יוצאים בערב? אני בדר"כ יוצא כל ערב אבל אני לומד עכשיו אז אין לי זמן וגם אני לא מרגיש טוב אז אני לא יכול...

    צאו קצת תראו אנשים דפקו ת'ראש מה אתם כל היום יבשים בבית?
    תראו עולם...

    קיצר איך עבר עליכם היום?!

  15. #29
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    הודעות
    3,316
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Devils צפיה בהודעה
    למה?
    סתם להספים?

    לא אחי...אף אחד לא מדבר...זה רק אני ואתה מדברים ....
    נערך לאחרונה על ידי FireShark; 11-07-2007 בשעה 23:34.



  16. #30
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    01/2007
    גיל
    33
    הודעות
    3,741
    לייקים
    0
    נקודות
    94
    משפט מחץ
    אחותי זה לא הגיל זה התרגיל...=]
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FireShark צפיה בהודעה
    לא אחי...אף אחד לא מדבר...זה רק אני ואתה מדברים ....


    עדייף שתפסיר עם השטויות האלה. וגם עם זה רק אני ואתה פה באשכול, מה אז???







נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:20.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,543 | הודעות: 8,215,137 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect