ערב טוב![]()
|
|
אני עוד מעט זז לאיזה מסיבה של חבר!
נראה לי יהיה בן זונה...
שתייה חינם כל הערב 20 ש"ח כניסה!
חחחחחחח שהייה לך בכייף אני לא יודעאיזה סמל אישי לבחור =|
שמע זה לא המקום אתה רוצה דבר איתי בפרטי..
אולי אמרו לך במשוב להגיב בספורט אבל כמו שאתה יודע אני מפקח ספורט ולא שאלו אותי דבר כזה וגם אם כן היו שואלים הייתי מסרב מראש..
אתה סתם מקנא שאין פורום דייג.
ואחת הטעויות שלך הייתה ששמת מתכוני סושי בספורט..יכול להיות שזו הייתה הטעות הגורלית..
בעיה שלךך
רק אל תנעלו תאשכול לילה אחריי זה חחחחח
WTF זה קשור לדייג אבל מה אתה רוצה שאני יעשה?????????
בשביל זה אתה בא ומאיים עליי בפרטי? כאילו אתה חש עליי גבר? לא לא לא לא לא זה לא המקום לחוש עליי גבר חמוד
ובטח שלא בבאנים!
ולמחוק לי את כל המדריכים?
אפילו לא העתקתי אותם אל המחשב שלי!
יש שם איזה 5 מדריכים שאני בעצמי ישבתי ורשמתי!
אז כוס עמק כל ההשקעה בפורום אני רואה שכלום לא הולך פה
יש פה פורומים כמו זונות בת"א שלא פעילים! ופורום דייג שהוא יהיה פורום פעיל!
לא פותחים לי? אז אני לא יודע מה להגיד לך!
יאללה חבר'ה לילה טוב לכולם :]
אני הולך לישון , מחר נוסע לתל אביב מוקדם .
טוב צאו כבר מהסרט של המירק....
אז מה ככה מה איתכם?
מה אתם אף פעם לא יוצאים בערב? אני בדר"כ יוצא כל ערב אבל אני לומד עכשיו אז אין לי זמן וגם אני לא מרגיש טוב אז אני לא יכול...
צאו קצת תראו אנשים דפקו ת'ראש מה אתם כל היום יבשים בבית?
תראו עולם...
קיצר איך עבר עליכם היום?!