קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. כמה שווה המגילה הזאת:
    על ידי Alcoholic בפורום Maple Story
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-02-2006, 18:13
  2. כמה שווה המגילה הזאת?
    על ידי Sapaki בפורום Maple Story
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-02-2006, 17:05
  3. [שאלה] כמה שווה לוח אם rdram
    על ידי orcho בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-10-2005, 19:08
  4. [שאלה] כמה שווה המינידיסק הזה?
    על ידי Sound Forces בפורום סלולרי וטאבלטים כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-10-2005, 22:35
  5. [מחליף] כמה שווה xy של 9?!
    על ידי E.B בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24-09-2005, 11:02
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

כמה שווה?

  1. #1
    Only god can judge me האוואטר של -David-
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    33
    הודעות
    9,480
    לייקים
    767
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    או שכן או שלא, מה שבטוח זה אולי, וגם זה בספק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל כמה שווה?

    מה זה שווה בברה

    dagger att 10%
    glove dex 10%
    cape luK 10%
    overall dex 10%



  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Only god can judge me האוואטר של -David-
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    33
    הודעות
    9,480
    לייקים
    767
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    או שכן או שלא, מה שבטוח זה אולי, וגם זה בספק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    up



  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של MuGi
    שם פרטי
    אלמוג
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    13,874
    לייקים
    105
    נקודות
    3,900
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה UP? מהה?!
    עכשיו בוקר אנשים ישנים
    ויכולת להיכנס פשוט ל
    www.basilmarket.com לשנות בשרתים ל BERA ולראות תמחירים -_-
    OVERALL DEX שווה בערך 2מיל
    גלוב דקס שווה 300K
    בקשר לדאגר ולקייפ אנלא יודע תבדוק בבאסיל

  5. #4
    Only god can judge me האוואטר של -David-
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    33
    הודעות
    9,480
    לייקים
    767
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    או שכן או שלא, מה שבטוח זה אולי, וגם זה בספק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MuGi צפיה בהודעה
    מה UP? מהה?!
    עכשיו בוקר אנשים ישנים
    ויכולת להיכנס פשוט ל
    www.basilmarket.com לשנות בשרתים ל BERA ולראות תמחירים -_-
    OVERALL DEX שווה בערך 2מיל
    גלוב דקס שווה 300K
    בקשר לדאגר ולקייפ אנלא יודע תבדוק בבאסיל
    תגיד לי את חושב שאני חמור?
    תיכנס את ותגיד לי עם את יכול לבדוק משהו
    למה אני חושב שאתה חכם?
    מחירים עוד לא יתתקנו

    No prices yet.



  6. #5

    ברירת מחדל

    dagger att 10% שווה 1.7-2
    glove dex 10% שווה 800K
    cape luK 10% שווה 1.5-2
    overall dex 10% שווה 1.5-2

  7. #6
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    הודעות
    31
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם לא נלמד אחד מהשני לא נלמד בכלל (;

    ברירת מחדל

    קצת הגזמת עידו.. אוליי אלה מחירים במרדיה..
    אני משחק בברה,
    בוא אני יגיד לך כמה שווה כל דבר מתוך ניסיון ..

    Dagger Att = 1.8-2.1mil
    Gloves Dex = 350k-500k
    Cape Luk = 2.2-2.4mil
    Overall Dex = 1mil-1.2mil
    נערך לאחרונה על ידי T©Boy; 13-07-2007 בשעה 10:59.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,719 | הודעות: 8,214,313 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect