אנייי הומווו נכה מטומטם
אנייי הומווו נכה מטומטם
נערך לאחרונה על ידי MuGi; 14-07-2007 בשעה 20:56.
|
|
הסקילים לא טובים
מי שרוצה שיקנה מי שלא לא
אם אין לך אז למה אתה מגיב סתם?
לא נראה לי שמותר להחליף ותאמת אני אישית הייתי מחליף רק דבר אחד מפריע...המשתמש זאת בת ובשם כתוב man??? בהצלחה עם ההחלפה
נערך לאחרונה על ידי DaNoob; 14-07-2007 בשעה 07:10.
אתה רוצה תקנה קאש תשנה
מה קאש קשור...אין דבר כזה שמשנה שם או משנה מין O.O הלוואי שהיה
טוב קיצר יאללה בוא נפסיק להספים בהצלחה עם ההחלפה
אני רוצה להחליף איתך דבר איתי באייסי 249097031
ניראה טוב, בהצלחה
יש לי רמה 65 base dex 25 בלי שום בגדים
זה מה שאני מוכן לתת על הקוסמת
כי הסקילים מעפנים
דייי דייי לא לקרוא חוקיםםם
נעולל ונערךךך פעם הבאה אני מביא לך כזה באן אני תקבל סרטן באשך!