קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אשכול לילה לאנשים עם בעיות שינה כמוני :$
    על ידי DaRk GoD בפורום דיבורים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-05-2006, 05:30
  2. אשכול לילה~יאללה דברו משעמם!!
    על ידי PerformeR בפורום דיבורים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 01-05-2006, 21:31
  3. יאלה כרישים,אשכול לילה|חן השווה|
    על ידי חיליק בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-04-2006, 22:32
  4. אשכול לילה,מוקדש לחן |:)| לנעוץ
    על ידי חיליק בפורום דיבורים
    תגובות: 72
    הודעה אחרונה: 27-04-2006, 01:02
  5. אשכול לילה .. משעמם לי
    על ידי SlickK בפורום דיבורים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 08:13
נושא נעול
עמוד 4 מתוך 5 << ראשון ... 2345 אחרון >>
מציג תוצאות 46 עד 60 מתוך 75

-=-= אשכול לילה =-=- - עמוד 4

  1. #46
    משתמש ותיק האוואטר של U2tr4x
    שם פרטי
    ::::::::::
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    הודעות
    6,259
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    sup my nigga?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מי שרוצה שאני יקודד בשבילו סרט !
    שידבר איתי ..

  2. קישורים ממומנים

  3. #47
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    ערן
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    גיל
    35
    הודעות
    11,086
    לייקים
    5
    נקודות
    582

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Lior- צפיה בהודעה
    אתה מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    חתיכת הומו בן זונה מזדייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    וואי לפה אתה לא חוזר יא חתיכת מניאק חרא בן זונההההההההההההההההההההההההה
    מה אתה דפוק אמרו את זה בחדשות

  4. #48

    ברירת מחדל

    בונא הוא שרוט חבל"ז, בקיצר זה אני Ansem וחבל שאתה נותן לי השעיה יש לי חברים שהם בכמה דרגות יותר גבוהים ממפקח מסכן, הייתי בפורום הזה הרבה לפניך בובה .
    בכל מקרה, אני מניח שאני שתשעה אותי בחשבון הזה גם כן, אז לילה טוב.
    ושתהיה בעניין, זה היה בחדשות .

  5. #49
    יו"ר הקהילה
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    הודעות
    14,721
    לייקים
    182
    נקודות
    560
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tkato צפיה בהודעה
    בונא הוא שרוט חבל"ז, בקיצר זה אני Ansem וחבל שאתה נותן לי השעיה יש לי חברים שהם בכמה דרגות יותר גבוהים ממפקח מסכן, הייתי בפורום הזה הרבה לפניך בובה .
    בכל מקרה, אני מניח שאני שתשעה אותי בחשבון הזה גם כן, אז לילה טוב.
    ושתהיה בעניין, זה היה בחדשות .
    זה לא מעניין אותי שזה היה בחדשות.
    לא עושים כאלה דברים.
    ומעניין לי את הזיין, שהחברים שלך יחזירו אותך.
    והמפקח "המסכן" השעה אותך לחודשיים.
    תגיד תודה לא לצמיתות.
    נערך לאחרונה על ידי Lior; 22-07-2007 בשעה 02:11.

  6. #50

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Lior- צפיה בהודעה
    זה לא מעניין אותי שזה היה בחדשות.
    לא עושים כאלה דברים.
    ומעניין לי את הזיין, שהחברים שלך יחזירו אותך.
    מן הסתם זה מה שאני אבקש מחר, אין סיבה שמשתמש שנרשם פה לפני 3 שנים יירד לטמיון בגלל מפקח שלא יודע לקרוא "אני מציע לא לקרוא מה שכתבתי בלבן".

  7. #51
    יו"ר הקהילה
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    הודעות
    14,721
    לייקים
    182
    נקודות
    560
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tkato צפיה בהודעה
    מן הסתם זה מה שאני אבקש מחר, אין סיבה שמשתמש שנרשם פה לפני 3 שנים יירד לטמיון בגלל מפקח שלא יודע לקרוא "אני מציע לא לקרוא מה שכתבתי בלבן".
    בוא אני אגיד לך מה היית צריך לכתוב:
    ספויילר לסוף של הארי פוטר!!::::::
    X מת.

    ובסדר אני אקצץ לך לשבועיים...
    זה העונש שכתוב בפורום הארי פוטר, זה מה שאתה תקבל.
    נערך לאחרונה על ידי Lior; 22-07-2007 בשעה 02:16.

  8. #52

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Lior- צפיה בהודעה
    בוא אני אגיד לך מה היית צריך לכתוב:
    ספויילר לסוף של הארי פוטר!!::::::
    X מת.

    ובסדר אני אקצץ לך לשבועיים...
    זה העונש שכתוב בפורום הארי פוטר, זה מה שאתה תקבל.
    אני מעריך את המחווה.
    דרך אגב, מה שאמרתי זה לא הסוף =]

  9. #53
    יו"ר הקהילה
    תאריך הצטרפות
    11/2006
    הודעות
    14,721
    לייקים
    182
    נקודות
    560
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tkato צפיה בהודעה
    אני מעריך את המחווה.
    דרך אגב, מה שאמרתי זה לא הסוף =]
    בסדר, מה שאמרת זה מי מת בסוף..
    אותו דבר.
    קיצצתי לשבועיים.

  10. #54
    PHeNomenal האוואטר של hEN.
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    01/2007
    גיל
    34
    הודעות
    4,999
    לייקים
    0
    נקודות
    62
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן אלא תשתה למה אתה צמא חתיכת אדיוט:-]

    ברירת מחדל

    לילה לכולם ..
    מה עושים?



  11. #55
    משתמש ותיק האוואטר של Uiop
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    6,778
    לייקים
    2
    נקודות
    211
    משפט מחץ
    ציפור קטנה לחשה לי שאתה קורא לי את משפט המחץ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילהה
    עכשיו לילה
    וכבר לא בוקר
    כי לילה



  12. #56
    משתמש ותיק האוואטר של GanGsTer from mafia
    שם פרטי
    אורן
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    6,612
    לייקים
    11
    נקודות
    1,209
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי הוא אל עשה בחוונה תוריד לו את השבועייםםםם

    ומי שאמר גלים - מים

  13. #57
    חבר בקבוצת Atraf האוואטר של Mc.KorKy
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,445
    לייקים
    1
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אני אמחץ אותך !! מוהאהא !XD

    ברירת מחדל

    קולה

    .

  14. #58
    משתמש ותיק האוואטר של GanGsTer from mafia
    שם פרטי
    אורן
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    6,612
    לייקים
    11
    נקודות
    1,209
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קולה - גזים

    הא ויש לי שאלה שעלה שמבינים אנגלית עם אני אומר לאחד אנגלי כמו חבר אחי אז איך אומרים יענו מי ברדר או במילה אחרת?

  15. #59
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,902
    לייקים
    0
    נקודות
    153
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לילההההההההההההההההההההההההההההההההההההה ה

    אז אתם יודעים מה היה בהארי פוטר יווווווווווווו אחד היפים
    קיצר הארי מת והרמיוני בכתה ובכתה חחחחח :]
    סתם אני לא רואה את זה, סרטים של ילדים דפוקים


    משעמםם ללי


  16. #60
    חבר בקבוצת Atraf האוואטר של Mc.KorKy
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,445
    לייקים
    1
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אני אמחץ אותך !! מוהאהא !XD

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GanGsTer from mafia צפיה בהודעה
    קולה - גזים

    הא ויש לי שאלה שעלה שמבינים אנגלית עם אני אומר לאחד אנגלי כמו חבר אחי אז איך אומרים יענו מי ברדר או במילה אחרת?
    bro' or Dude

    גזים, שירותים

    .

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:20.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,543 | הודעות: 8,215,137 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect