מי שרוצה שאני יקודד בשבילו סרט !
שידבר איתי ..
|
|
בונא הוא שרוט חבל"ז, בקיצר זה אני Ansem וחבל שאתה נותן לי השעיה יש לי חברים שהם בכמה דרגות יותר גבוהים ממפקח מסכן, הייתי בפורום הזה הרבה לפניך בובה.
בכל מקרה, אני מניח שאני שתשעה אותי בחשבון הזה גם כן, אז לילה טוב.
ושתהיה בעניין, זה היה בחדשות.
חחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי הוא אל עשה בחוונה תוריד לו את השבועייםםםם
ומי שאמר גלים - מים
קולה - גזים
הא ויש לי שאלה שעלה שמבינים אנגלית עם אני אומר לאחד אנגלי כמו חבר אחי אז איך אומרים יענו מי ברדר או במילה אחרת?
לילההההההההההההההההההההההההההההההההההההה ה
אז אתם יודעים מה היה בהארי פוטר יווווווווווווו אחד היפים
קיצר הארי מת והרמיוני בכתה ובכתה חחחחח :]
סתם אני לא רואה את זה, סרטים של ילדים דפוקים
משעמםם ללי