חחחחח אפיק לדעתי אתה לוקח את זה יותר מידי ברצינות :|
כולה צחקו פה ... אם נעלבת סליחה אבל זה הומור :|
אדם סיני או יפני אמר פעם כי : אדם ניהיה גדול ברגע שהוא יודע לצחוק על עצמן![]()
חחחחח אפיק לדעתי אתה לוקח את זה יותר מידי ברצינות :|
כולה צחקו פה ... אם נעלבת סליחה אבל זה הומור :|
אדם סיני או יפני אמר פעם כי : אדם ניהיה גדול ברגע שהוא יודע לצחוק על עצמן![]()
|
|
עצמו*
P:
לא משתמש בוונט יא מזדיינים בתחתתתת כוס אמאממאאמ שלכם חאלס עם הוונט זיינתם תאמאמא של השכל קים יא הומו מה אתה משחק אותה שליאור פה תסותם ת'פה כמו ילד טוב של אמא יא טאטלה של אמא יא חתיכת הומו מזדיין בתחת כוס דודה שך יא תאילנדי מניאק פה תגזום לי תשערות בביצים יא זבל
בואו ל-1.6 מה אתה סורס :\
הגעתי בזמן טוב?
בוא בוא בוא יבן בן זונה פחדן מזורגג למה מי זה ליאור שימצוץ לי יבן זונה עוד מילה אחת אני מזיין לך ת'תחת קוקסינל בוא לוונט אם יש לך ביצה רק תבואא פעם אחת על הזין שלי שאתה לא משתמש בוא תראה מה זה אתה תצא בוכה
נטשתי אותכם בגלל הקללות שהולכות פה ... לא כיף ולא מגניב פה עכשיו לילה טוב ...
יבן בן זונה למה מי אתה הא יקוקסינל אוכל בתחת מאשכנזי אם בייבי דול ימטומטמים עברייני מקלדת בואו לוונט נדבר אחד מול השני נראה אם תדברו מילה
איזה ילד אוטיסט לא מבין שהכרטיס קול שלי בבעיות אמא איזה ילד מעוקב שכליתתת ה' תעזור לו יא בן זונה קים יא חתיכת מזדיין עלק אני יבכה בוא יא בן זונה נשק לי תביצים יא מניאק תלמד לאכול יא בן זונה יא טוחן חתולים יא מניאק יא בן זונה אמאשך נפתחת לסינים יא זבל יא כלב שאני לבד ישך ביצים אה יא הומו יא מוצץ זין