|
|
תיקרא מה שכתבתי למעלה.
שאני לא לוקח תשלום,אם מישהוא רוצה להביא לי אז אין לי בעיה כי אני אוהב להכין בחינם
מי רוצה להגיב על הסיגנון החדש שלי?
http://www.atraf-f.net/showthread.php?t=249857
תגיבו.
זה הסיגנון החדש שלי (אני ימשיך גם אם הקודם)
עריכה:סליחה על הדאבל לא סמתי לב
סורי.
זה דאבל ראשון שלי בכל ההודעות שלי![]()
נערך לאחרונה על ידי Yonik; 14-08-2007 בשעה 02:14.
וואי כולם הלכו.
ניראה לי שרק אני נישארתי...
גם אני חחחח זזתי עכשיו לשחק פריסטון טייל חח
אני עדיין פה![]()
חזרתייי מנשמע?
Keep the blue side up.i
מי פה?