אנשים יאללה כנסו לפורום כדורסל הוא יבש לאללה תתחילו להגיב ולפתוח דיונים, סתכלו על המדריכים והסירטונים.. הפורום יבש לאללה!
אם יש לכם רעיונות- תציעו(אפילו פה).
אנשים יאללה כנסו לפורום כדורסל הוא יבש לאללה תתחילו להגיב ולפתוח דיונים, סתכלו על המדריכים והסירטונים.. הפורום יבש לאללה!
אם יש לכם רעיונות- תציעו(אפילו פה).
נערך לאחרונה על ידי shachar4490; 14-08-2007 בשעה 11:27.
|
|