מי פה ?
ולגבי חביבה היא העלתה פעם תמונה שלה בלי השיער על העניים .
מי פה ?
ולגבי חביבה היא העלתה פעם תמונה שלה בלי השיער על העניים .
|
|
בעע מחר עבודה ב5 בבוקר![]()
מעצב גראפי לכל מטרה.
מי קוקוווווו!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!1
ששששששששש...
zipped אח שלי יש מצב אתה מכין לי לוגו יפה בקשה?
וואי משעמם ספרו איך עבר עליכם היום....
אני למשל אני מתאמן בהפועל י-ם כדורסל...
אז היום היה לנו אימון וכל השחקנים התחילו לשים פס כזה על המאמן בסוף האימון הוא כמעט תלה אותנו!!!
אתם לא מבינים איזה צרחות אבל אני מקווה שבסוף כולם יתאפסו....
יאללה תמשיכו לספר מה עבר עליכם היום..!
קרדיט ענק ל-LiOrsB10 על החתימה למעלה!!!