קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [עיצוב אתר] Redo Portofelio - פיתוח סגנון של עיצוב אתר.
    על ידי Nasty True בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-01-2011, 19:45
  2. [קונה]ססמא של אתר מסוים 15 נק
    על ידי smoki בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-08-2007, 22:11
  3. [אתר] של משחקי פיתוח , כנסו מעניין !
    על ידי Bar בפורום משחקי פלאש ודפדפן
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-08-2007, 21:44
  4. דחוף (ממש דחוף).....צריך אתר עם ברכות
    על ידי 8L4(k p1|24+3 בפורום דיבורים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-07-2007, 16:51
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

[אתר] פיתוח השרירים

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל [אתר] פיתוח השרירים

    אתר לפיתוח שרירים, מומלץ.
    http://www.shririm.org/site/

    נ.ב
    לא קשור להיאבקות חחח.
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של JORDAN100
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    1,376
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עבור בעלי חיים כל יום הוא טרבלינקה יצחק בשביס זינגר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה עם משקולות לא מועיל לי תודה..!
    אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש


  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי JORDAN100 צפיה בהודעה
    זה עם משקולות לא מועיל לי תודה..!
    בדר"כ פיתוח הגוף זה עם משקולות o.O
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  5. #4
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    130
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אדיר תודה

  6. #5
    משתמש מכור האוואטר של JORDAN100
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    1,376
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עבור בעלי חיים כל יום הוא טרבלינקה יצחק בשביס זינגר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 'SWISHIN צפיה בהודעה
    בדר"כ פיתוח הגוף זה עם משקולות o.O
    כן אני יודע אחי אבל אתה יודע אומרים שלא גובים אחרי זה...
    אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש


  7. #6
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי JORDAN100 צפיה בהודעה
    כן אני יודע אחי אבל אתה יודע אומרים שלא גובים אחרי זה...
    אהה, זה אתר כללי כזה, גם אני לא משתמש באלו, אבל למי שעבר את הגיל שכבר אפשר להתחיל לעשות את זה.


    יש כאלה קטנים לכל יד קח 3KG, זה מה שאני משתמש, זה לא עוצר את הגביהה.
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  8. #7
    משתמש מכור האוואטר של JORDAN100
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    1,376
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עבור בעלי חיים כל יום הוא טרבלינקה יצחק בשביס זינגר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 'SWISHIN צפיה בהודעה
    אהה, זה אתר כללי כזה, גם אני לא משתמש באלו, אבל למי שעבר את הגיל שכבר אפשר להתחיל לעשות את זה.


    יש כאלה קטנים לכל יד קח 3KG, זה מה שאני משתמש, זה לא עוצר את הגביהה.
    קצת שאלות חחח בן כמה אתה אחי?
    וכמה זמן אתה מרים משקולות?
    גבהת מאז?
    אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש


  9. #8
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי JORDAN100 צפיה בהודעה
    קצת שאלות חחח בן כמה אתה אחי?
    וכמה זמן אתה מרים משקולות?
    גבהת מאז?
    בנובמבר אני בן 14.
    אני מרים משקולות כבר כמעט שנתיים (בנוסף לאימוני כדורסל שלי).
    וכן גבהתי, הייתי צוציק עד הבר-מצווה (בלי קשר למשקולות) אבל מאז צמחתי ואני עדיין צומח חחח והמשקולות לא מפריעים, 100% בטוח תרים משקולות קטנים לידיים, 3KG זה מה שאני מרים אבל קח כמה שאתה יכול להרים, ואל תדאג - אני מבטיח לך שלא תיעצר בגביהה.

    *אותם שאלות גם לגביך חח P:*
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  10. #9
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    89
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    0_0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה שטויות שלא גובהים מזה...רק אם אתה תעשה לא נכון איזה תרגיל על הגב
    Just Close Your Eyes


    אייסי

    341558897

  11. #10
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yo-Av צפיה בהודעה
    זה שטויות שלא גובהים מזה...רק אם אתה תעשה לא נכון איזה תרגיל על הגב
    תפנימו - ממשקולות גדולות שמחזיקים בשתי הידיים - עוצר גביהה, משקולות ידיים קטנים לא עוצר.
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של Frenzy
    שם פרטי
    שפיץ
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    35
    הודעות
    7,822
    לייקים
    35
    נקודות
    1,483
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 'SWISHIN צפיה בהודעה
    תפנימו - ממשקולות גדולות שמחזיקים בשתי הידיים - עוצר גביהה, משקולות ידיים קטנים לא עוצר.
    ואם זה מכשיר עם פול משקל?
    מה אתה מזיין את השכל שום דבר לא יעצור לך את הגדילה חוץ משבר בעמוד השדרה חס וחלילה
    ואני אומר לך מנסיון ששום דבר לא יעצור לך את הגדילה...במיוחד לא משקולות

    מעצב גראפי לכל מטרה.

  13. #12
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    89
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    0_0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Frenzy צפיה בהודעה
    ואם זה מכשיר עם פול משקל?
    מה אתה מזיין את השכל שום דבר לא יעצור לך את הגדילה חוץ משבר בעמוד השדרה חס וחלילה
    ואני אומר לך מנסיון ששום דבר לא יעצור לך את הגדילה...במיוחד לא משקולות
    נכון
    הוכיחו כבר שזה לא נכון שזה עוצר ת'גביה..
    אני גם עושה חדר כושר וגובה..איך אתה מסביר את זה?
    Just Close Your Eyes


    אייסי

    341558897

  14. #13
    משתמש מכור האוואטר של JORDAN100
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    1,376
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עבור בעלי חיים כל יום הוא טרבלינקה יצחק בשביס זינגר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 'SWISHIN צפיה בהודעה
    בנובמבר אני בן 14.
    אני מרים משקולות כבר כמעט שנתיים (בנוסף לאימוני כדורסל שלי).
    וכן גבהתי, הייתי צוציק עד הבר-מצווה (בלי קשר למשקולות) אבל מאז צמחתי ואני עדיין צומח חחח והמשקולות לא מפריעים, 100% בטוח תרים משקולות קטנים לידיים, 3KG זה מה שאני מרים אבל קח כמה שאתה יכול להרים, ואל תדאג - אני מבטיח לך שלא תיעצר בגביהה.

    *אותם שאלות גם לגביך חח P:*
    אני לא מרים משקולות בכלל רק עכשיו אבא שלי קנה מולטי טריינר חייה אני יעלה תמונה בפורום כושר וחיטוב הגוף
    אני מטר 75 בערך ואני מכיר חברים שלי שנשארים גמדים ... מגלל זה אני שואל..!! !
    אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:44.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,923 | הודעות: 8,213,516 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect