אתר לפיתוח שרירים, מומלץ.
http://www.shririm.org/site/
נ.ב
לא קשור להיאבקות חחח.
אתר לפיתוח שרירים, מומלץ.
http://www.shririm.org/site/
נ.ב
לא קשור להיאבקות חחח.
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
|
|
זה עם משקולות לא מועיל לי תודה..!
אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש
בנובמבר אני בן 14.
אני מרים משקולות כבר כמעט שנתיים (בנוסף לאימוני כדורסל שלי).
וכן גבהתי, הייתי צוציק עד הבר-מצווה (בלי קשר למשקולות) אבל מאז צמחתי ואני עדיין צומח חחח והמשקולות לא מפריעים, 100% בטוח תרים משקולות קטנים לידיים, 3KG זה מה שאני מרים אבל קח כמה שאתה יכול להרים, ואל תדאג - אני מבטיח לך שלא תיעצר בגביהה.
*אותם שאלות גם לגביך חח P:*
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
זה שטויות שלא גובהים מזה...רק אם אתה תעשה לא נכון איזה תרגיל על הגב
Just Close Your Eyes
אייסי
341558897