לפני כמה ימים שלחתי לפה הודעה שנמאס לי שקוראים לי אחי או מלך או גבר.
אתם אמרתם לי לכתוב שאני בת בפרטים,וגם לעשות חתימה שמראה את זה!
אז עשיתי-תראו!איך יצא?מה אתם אומרים??יפה?
לפני כמה ימים שלחתי לפה הודעה שנמאס לי שקוראים לי אחי או מלך או גבר.
אתם אמרתם לי לכתוב שאני בת בפרטים,וגם לעשות חתימה שמראה את זה!
אז עשיתי-תראו!איך יצא?מה אתם אומרים??יפה?
אני בת.בת בת בת בת בת !
בת אמיתית!
ותפסיקו לקרוא לי אחי וגבר ומלך!
תודה באמת!
:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
![]()
www.hpquiz.***********
תנסו...זה מגניב!
|
|
יצא יפה מאוד תתחדשי
אני בת אל תכתבו לי יותר בתור בן!!!!
חח ייפה אחי ;]
סתם .. נחמד נחמד =]
תעבירו לפורום חתימות וסמלים!
קרדיט ענק ל-LiOrsB10 על החתימה למעלה!!!
i like this
לוגו של ילדה בת 7...לא משנה תחדש אחי =]
חח אחלה חתימות מאמי
פעם היה כייף....
נחמד אחי (סתאם חחח)... לא יצא מי יודע מה..
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
יצאת גם בת וגם פקאצה ><
ואני ממאין שאת לא כזאת D:
אבל בכל מקרה - עכשיו רואים שאת בת.
תחנקו.