האמתי שאני לא ממש מכיר אותו אבל שמישהו יעלה שיר שלו..
האמתי שאני לא ממש מכיר אותו אבל שמישהו יעלה שיר שלו..
|
|
יאללה מה אתם שרמוטות עאלק סתם ראפר
לחו דחפו משו לתחת!!!!! פיפטי אחד הראפרים היותר טובים שיש... אני מדבר על סיגנון, קצב, ליריקה...
מי שחושב שהוא סתם חש זה כי הוא מושפע מהאלה שאומרים שהוא מסכן וזה.. ומכריחים את עצמם לא לאהוב אותו.. והוא בהחלט כמה רמות מעל הרבה ראפרים ואני לא יציין שמות
אני לא מתלהב ממנו אבל בארה"ב הוא הולך חזק
מ'זה עוד פעם "קול" חח... הוא ראפר מצויון ואני חולה עליו!!!!!!!!!!!!
ראפר די טוב אני לא ממש אוהב אותו רק כמה שירים בודדים שלו
הוא אחד החזקים כמו שמישו אמר פה תלמדו אנגלית טוב תשמעו תשירים שלו ואז נדברר ועם גם אז תגידו שהוא לא משו וואלה אני יפסיק לשמוע שירים שלו גם !
אחלה זמר.. רק שהוא נהיה ממוסחר שזה קצת פגע בו... ובאלבום האחרון שלו....
בברכה, טל רובין.
![]()
פיפטי אפס
ממוסחר
מלשין
שר מסריח
וה g -uint
הם G -UNOT
כולם אפסים אלק גורילות
חבורה של קופים
בבונים
אם אתם מחפשים דמות להערצה זה את
the game
הוא אחלה ,אחלה זה לא מילה
the black wallstreet
זה אחלה צוות
תקשיבו .......
הוא זמר טוב אבל חושב את עצמו =\
לא אוהב אותו ממש
אמינם זה שליטה !!!!
TAL_RU אמר שהוא התמסחר וזה פגע בו...
לא ממש שומע אותו ומעריץ, שומע סתם כמה שירים בקושי גם כן בתור היפהוף טראנס שכיף לשמע...
אני יותר אוהב את סאבלימינאל שגם התמסחר וממש התמסחר שזה ממש דפק לו את האלבומים.
הראשון היה פצצה כל הלהיטים הם מהראשון. השני גם היו כמה שירים טובים ובאחרון לא היה כלום!
למשל הלהיט שממש להיט שלו היה טורו.
אם טורו היה יוצא לפניי 4 שנים ככה לעומת השירים האחרים זה נחשב קקה שיר.
הסגנון הישן היה פי 100!
כל מי שאומר שהוא חרטא אין לי מושג..תראו תא השירי ראפ הכי גדולים..in da club...this is how we do.....אחד התותחים...עכשיו הוא נעשה קצת ישן והגיע זמן שיפנה את מקומו אבל עדיין פעם היו לו שירים מעולים !!!
ראפר מצוין!!
לא מתלהב ממנו,מידי פעם מוציא שיר טוב...
אני גם חושב שהוא עושה הרוב שרים יפים שכול העולם כמת שומע ...
אין ספק שפיפטי הוא תותח אבל אני לא ממש מתלהב ממנו
השיר שבזכותו הוא התפרסם in da club עד היום אני שומע אותו ואני אומר שהוא הכי טוב
אבל הוא נהיה ממוסחר וזה פגע בו מאוד והוריד מהרמה שלו
לדעתי הראפר הכי טוב זה אמינם כי גם כשהוא התפרסם מאוד וכל זה הוא נשאר תותח
ואם אני יכול להגיד על שיר אחד חדש שאהבתי זה hustler ambition זה שיר באמת חזק
stright to the bank שזה מהאלבום החדש למשל אני לא ממש יודע למה הוא זכה לפירסום כזה(משמיעים אותו הרבה)סתם צחוק מפגר
מסקנה:אחלה ראפר הוא מעל הרבה ראפרים אחרים אבל הוא התמסחר והשתן עלה לו לראש
דרך אגב מישו מכיר פה את tarntula? הוא עושה בעיקר גנגסטא ראפ