פצצה..
|
|
יפה (:
אכן כוסית השנה..
תודה לשי 360 על החתימה =)
האמת שגם הרצל רצה..
אבל הוא מת =\
תמונה סבבה..
,
,
,
Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz OC
Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Gigabyte GA-P35-DS3L
Western Digital 500Gb 16MB AAKS
G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15
Gainward Gtx 260 216sp OC
PIONEER DVR-212BK X18 DUAL LAYER
NZXT apollo Black
Corsair 550VX 41A @ 12V
כוסית של השנה.!!!
אלוהים בירך אותה בשדיים חחח XD
טוב חלאס הבנו שכל הפורום עושה ביד על התמונות שלך.
התמונות ממש יפות אבל זה נראה לי קצת צומי.
תמיד תזכרו שלוש צימחונים ומי שחושב שזה שלושה שתמיד יזכור : "צימחונים הם נקבות!!!!"בשר בנשמה!!!
ניראת פצצה רוצה אותי אני פנוי!![]()
נראית סבבה לאללה כפרה..
נראת טוב