ירדתי מהניהול ביגלל "חוסר התאמה לתפקיד"ואומרים שהייתיי טוב בפורום GTA
טוב לא יודע בקיצור ירדתי מהניהול![]()
ירדתי מהניהול ביגלל "חוסר התאמה לתפקיד"ואומרים שהייתיי טוב בפורום GTA
טוב לא יודע בקיצור ירדתי מהניהול![]()
נערך לאחרונה על ידי -Bar-; 03-11-2007 בשעה 15:17.
!~קרדיט לי על הסוסה שלמעלה~!
פו הדוב אוהב ללקק
אלאדין אוהב לשפשף
היפיפיה הנירדמת חרמנית אש רק מחכה שינשקו אותה
שלגיה חיה עם שבעה גברים
זהבה פורצת לבתים
אם זה נקרא סיפורי ילדים
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים !!
|
|
אולי באמת חוסר התאמה לתפקיד
החלטו לקבוע קרטריונים יותר גבוהים למנהלים, לא משהו אישי נגדך.
אתה עדין מוזמן להשאר בפורום ולהשקיע.
אולי בעתיד תעלה שוב לניהול.
ניראה כבר אם אני ישאר בפורום
!~קרדיט לי על הסוסה שלמעלה~!
פו הדוב אוהב ללקק
אלאדין אוהב לשפשף
היפיפיה הנירדמת חרמנית אש רק מחכה שינשקו אותה
שלגיה חיה עם שבעה גברים
זהבה פורצת לבתים
אם זה נקרא סיפורי ילדים
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים !!
תישאר אחי...
לא נורא..
תשקיע אולי תעלה להיות מנהל באותו פורום או בפורום אחר..
זה ביגלל השגיאות שלי לא קשור
!~קרדיט לי על הסוסה שלמעלה~!
פו הדוב אוהב ללקק
אלאדין אוהב לשפשף
היפיפיה הנירדמת חרמנית אש רק מחכה שינשקו אותה
שלגיה חיה עם שבעה גברים
זהבה פורצת לבתים
אם זה נקרא סיפורי ילדים
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים !!
לא חשוב תנסה להתקבל לתפקיד אחר...
שמע אחויה רוצים להעלות רמה ותחשוב שמשתמש חדש בא נכנס רואה את פורום GTA ורואה את המנהל כותב עם שגיאות כתיב זה לא נעים גם מצדך וגם ומצד הפורום!
אבל תשפר את זה לא רק בשביל להיות מנהל בפורום אלה בשביל העתיד שלך!
אני משפר את זה ואני יודע שזה לא נאים אבל אני מנסה כמה שפחות
!~קרדיט לי על הסוסה שלמעלה~!
פו הדוב אוהב ללקק
אלאדין אוהב לשפשף
היפיפיה הנירדמת חרמנית אש רק מחכה שינשקו אותה
שלגיה חיה עם שבעה גברים
זהבה פורצת לבתים
אם זה נקרא סיפורי ילדים
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים !!
למה גבר?!
יש סיבה או שזה מה שאמרו לך בתור תירוץ?
איזה באסה חבל אחי אל נורא!
See a person like me smoke weed till i hallucinate