אני בא מצלם ברד וואי ברד בפרדס חנה פתאום בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אחד הרעמים החזקקייייייייייייייייים אני מת נבהלתי התחלתי לקפוץ בבית השתגעתי
כל פרדס חנה עכשיו על הרגליים
אני בא מצלם ברד וואי ברד בפרדס חנה פתאום בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אחד הרעמים החזקקייייייייייייייייים אני מת נבהלתי התחלתי לקפוץ בבית השתגעתי
כל פרדס חנה עכשיו על הרגליים
|
|
חחחחחח אתמול ב-3 בלילה היה אחד החזקים!
הכי חזק נראה לי ששמעתי עד עכשיו זה היה
חשבתי כבר משהו שאנחנו הולכים לראות...
אני גם יכול לספר לך על הרעמים שאני שמעתי...
כע... וואי היה רעם אחד החזקים גם אצלנו בבית ספר...
ברעננה!!
היה מפחיד... אני וחברים סתם טיילנו בגשם עשינו צחוקים זה פתאום בווווווווווווווווווווום מפחיד רצח!!
שמע נראה לי לפני כמה דק' פגע ברק שתי בתים לידי כל הבית שלי עוד שניה נפל חח איזה חזק
אני כמעט לא הבנתי כלום ...
אחי תנסח שוב את זה ...
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)
לנו היה אחד כזה היום בבית ספר.
תעשה טובה שתוק
אני קמתי בלילה בגלל כל השיט הזה..
גם אני הפלצתי והיה בום חזק
מה אתם נכים =\?
נערך לאחרונה על ידי orcho; 21-11-2007 בשעה 16:56.
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
חחחח אור יש לך מזל!
בנתניה יש פול רעמים נראה לי פגע בנו איזה ברק כל הבית שלנו התנדנד!
איזה פחד!!!
תחחח פעם פגע לי ברק ליד הבית נשבע לך זה היה כמו זיקוק אדום