לידיעה המלאה: http://www.one.co.il/Article/103350
שיהיה בהצלחה לרמת השרון אני יודע שכמעט לא מכירים את הכדורסל הישראלי אבל לכל דבר יש התחלה![]()
לידיעה המלאה: http://www.one.co.il/Article/103350
שיהיה בהצלחה לרמת השרון אני יודע שכמעט לא מכירים את הכדורסל הישראלי אבל לכל דבר יש התחלה![]()
נערך לאחרונה על ידי JORDAN100; 05-12-2007 בשעה 23:48.
אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש
|
|
הרבה הצלחה ושיתפתחו ויהיו כמו מכבי...
אולי באמת נסחפתי קצת...