כן כן זאת אני![]()
|
|
וואלה חביבה הזאת מאפיה אחת גדולה באטרף :|
אול הייל חביבה, הסטלניתת של אטרף... חעח... לילה טוב לכולם!!! וואי, ראיתי סרט מטורף ביוטיוב...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
בכיף... ראיתי מין סרט מטורף בשני חלקים על הקונספירציה שפול מקרטני מת, וזה ממש מפחדי, להריץ שיר אחורה ולגלות את פול מקרטני אומר באנגלית "תדליק אותי, איש מת..." או את ג'ון לנון אומר "פול הוא איש מת, תתגעגעו, תתגעגעו, תתגעגעו..." זה ממש מפחיד... כל מיני תמונות שמרמזות על זה שהוא מת, שירים שמרמזים על זה שהוא מת, זה ממש גרם לי לפחד...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
קיים כזה פורום?