הצבעתי.
באסה שצריך להצביע לעוד 9 חח
|
|
סחטיין אלירן לא ידעתי שאתה רשום פה
זה נתי -- מרמת גן
שיר מגניב אני מצביע!!!!!
בברכה,
יגל שורקי
אהבתי את חיכיתי מספיק
אללה מכבייי..
AKAMOL אחי לא יודע אם אתה זוכר אותי...
Yoyomaya מפורום E*sF אחלה שיר יש לך :]
נצביע לך
תודה רבה אנשים אני מעריך את העזרה שלכם!
שיר חמוד הצבעתי![]()
תצביעו כמה שיותר אנשים =] זה לא בעיה כ"כ להירשם מחדש![]()