קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-09-2005, 16:04
  2. [עזרה] אייך אני שם שירים שלי ברדיו במשחק GTA;SA
    על ידי super G בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-09-2005, 17:19
  3. [עזרה] אייך אני שם שירים שלי ברדיו במשחק GTA;SA
    על ידי super G בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2005, 12:05
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 25

השיר שלי ברדיו - צריך את עזרתכם !

  1. #1

    ברירת מחדל השיר שלי ברדיו - צריך את עזרתכם !

    לן אנשים
    ליפני כמה זמן פירסמתי כאן את השיר האחרון שהוצאתי שניקרא "הרי החדשות"
    השיר זכה לפרסום רב בתקשורת ועכשיו הוא נכנס לרדיו,
    אני צריך את העזרה שלכם מאוד,
    השיר כרגע נכנס למצעד הרדיו של תחנת "אמצע הדרך - 90 FM"
    ניתן להצביע לו דרך האתר הבא:
    http://www.90fm.co.il/MarchWeekly.aspx
    כדי להצביע צריך לסמן את השיר "הרי החדשות" ועוד 9 שירים נוספים כדי להשלים את ההצבעה.
    ההרשמה לוקחת מס' שניות וכך גם ההתחברות.
    אודה לכם מאוד על העזרה!
    למי שעוד לא שמע את השיר מוזמן להוריד אותו חינם דרך אתר הבית:
    www.Akamol.com
    תודה רבה לכל מי שעוזר ותומך!
    אלירן.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    PHeNomenal האוואטר של hEN.
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    01/2007
    גיל
    34
    הודעות
    4,999
    לייקים
    0
    נקודות
    62
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן אלא תשתה למה אתה צמא חתיכת אדיוט:-]

    ברירת מחדל

    בכייף למה לא אני יצביע .



  4. #3
    משתמש מתקדם האוואטר של SoosonYam
    שם פרטי
    רותם
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    514
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    .
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הצבעתי לך סחתין על השיר..


    Two of America's most Wanted
    at the same motherfucking place,
    at the same motherfucking Time.

  5. #4

    ברירת מחדל

    הצבעתי, ואחלה שיר אחי, באמת יפה.
    מנהל פורום VIP-Games לשעבר
    מפקח קטגוריית משחקים לשעבר

  6. #5
    משתמש באטרף האוואטר של Bar
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    10,697
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    הצבעתי
    שיהיה לך בהצלחה

  7. #6

    ברירת מחדל

    תודה רבה אנשים, מעריך את העזרה.

  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של OrGeNaL
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    7,437
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תבכה בגלל שזה נגמר. חייך בגלל שזה קורה

    ברירת מחדל

    הצבעתי בהצלחה :]

  9. #8
    משתמש מתחיל האוואטר של dbz2go
    שם פרטי
    אלי
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    116
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    יש לך יופי ניסתר, לא רואים אותו :]
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הצבעתי, בהצלחה

  10. #9
    משתמש מכור
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    1,104
    לייקים
    0
    נקודות
    85
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הצבעתי שיר חמוד..

  11. #10
    משתמש ותיק האוואטר של FuckTheSystem
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    7,431
    לייקים
    1
    נקודות
    100
    משפט מחץ
    אני היי בנטורל לא עושה ביד בכלל :P
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מי זה סאבלימינל לידך

  12. #11

    ברירת מחדל

    תודה תודה =]]

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    הצבעתי אחי =]
    הרעיון של השיר הוא מ Chamillionaire ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  14. #13
    משתמש משקיע האוואטר של CrazyKiller
    שם פרטי
    גבי
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    3,267
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך!"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הצבעתי אחי
    בהצלחה

  15. #14

    ברירת מחדל

    תודה אחי ולא למי ששאל, אתה מוזמן לקרוא איך הגיע הרעיון לשיר דרך שני כתבות שיצאו בעקבותו:
    http://www.akamol.com/gallery/hadsot_netanya.jpg
    http://www.kaktus.co.il/article.asp?...ור&typePo=1

  16. #15
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    4,061
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    I always tell the truth. Even when I lie.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הצבעתי
    שיר טוב:]

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:11.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,147 | הודעות: 8,214,741 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect