קפצתי לביקור...מה קורה?![]()
קפצתי לביקור...מה קורה?![]()
|
|
הכל מצוין
איפה נעלמת רז??
הכל מעולה מה איתך?...
וואלקם באק..
Suppp
מזה כבר לא רואים אותך אחי..
The Pod
איזה ותק מ2003
וואו
חייתי ביותר אחי ברוך שובך תחלק פה נק' באמא שך בבקשה...."@
אחד הותיקים חח מגניב.
כמה סיבות למסיבות היום :P
mataroze?
Keep the blue side up.i
תזכירו לי את הניקים כי אני לא מזהה מי החליף?
ונובז - זה לא באג.
נערך לאחרונה על ידי FireSide; 25-01-2008 בשעה 21:28.
אחי איך אתה מ2003 אם הפורום מ2004 ? : O