איזה חודשיים לא הייתי פה,
מה המצב אנשים?
ראיתי דור קיבל ראשי,
מזל טוב![]()
איזה חודשיים לא הייתי פה,
מה המצב אנשים?
ראיתי דור קיבל ראשי,
מזל טוב![]()
|
|
ברוך שובך גגבר
ברוך שובך..
The Pod
ברוך השב
גם אני לא נכנס כבר כמו פעם לפורום , סתם שאלה
מה פשר הניק שלך ? ותתחדש על המעצב זה חדש לפי מה שאני זוכר![]()
הורידו מסיבות שאני לא צריך לפתוח בפני "הציבור"
בכל מקרה אחלה ניק P: