חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שלא הגזמת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שלא הגזמת
|
|
ככה הוא נראה אצלי כל הזמן![]()
אני ציפיתי לפסטה, אבל גם לא רע...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
מה אתה מאמין לו תגיד לי?
ת'אמת חשבתי תהולך להביא תמונה
של הקרר מפוצץ בוודקה אבל טעיתי..![]()
Keep the blue side up.i
תביא לי כמה בקבוקים יא קמצן...
חח סתם נחמד.
לחופש יש תאריך:
23.10.15
וואי... חלום רטוב... חחח