קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [תוצאות|NBA] מחזור 21
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-11-2007, 14:00
  2. [תוצאות|NBA] מחזור 22
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-11-2007, 13:51
  3. [תוצאות|NBA] מחזור 20
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-11-2007, 13:50
  4. [תוצאות|NBA] מחזור 19
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-11-2007, 20:33
  5. [תוצאות|NBA] מחזור 17
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-11-2007, 13:20
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

[תוצאות|NBA] מחזור 109

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [תוצאות|NBA] מחזור 109

    תוצאות משחקי המחזור ה109 בNBA:

    ניו אורלינס-יוסטון 100:80
    פיניקס-בוסטון 77:85
    ממפיס-דאלאס 98:83
    שיקגו-דנבר 121:135

    קליבלנד-וושינגטון 89:90

    ניו יורק-טורונטו 99:103
    אורלנדו-פילדלפיה 99:115
    גולדן סטייט-אטלנטה 117:110
    אינדיאנה-ניו ג'רזי 103:113

    שארלוט-סקרמנטו 116:115
    סיאטל-פורטלנד 87:99
    דטרויט-מילווקי 100:127
    קליפרס-יוטה 104:114

    יוסטון עם 11 ניצחונות רצופים, דטרויט, דאלאס, קליבלנד ואילו שיקאגו(!) עם ניצחונות.
    בוסטון עם רצף של 3 הפסדים- הפעם לפיניקס (ESPN הפסיקו תשידור 5 דק' לסיום בגלל תוכנית דיג דפוקה סתם קמתי אבל העיקר הניצחון חח)

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה..בוסטון נראית רע..=\


  4. #3
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תכלס איאספיאן יצאו טמבלים אבל לא שינה הרבה כי היה כבר 16 הפרש
    עוד הוכחה שהמזרח חלש וגם םירס ואלן היו ממש חלשים לא יודע מזה היה
    זאת לא נראית בוסטון של תחילת העונה שדיברו עליה כעל אלופה בדרך

  5. #4
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    11 w רצוף ליוסטון פייייהההה!!!
    קליבלנד עכשיו תישתפר בגלל הטרייד שהביא להם את בן וואלס(!) וגם את ג'ו סמית אחלה טרייד הם הרוויחו!

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי hacked87 צפיה בהודעה
    תכלס איאספיאן יצאו טמבלים אבל לא שינה הרבה כי היה כבר 16 הפרש
    עוד הוכחה שהמזרח חלש וגם םירס ואלן היו ממש חלשים לא יודע מזה היה
    זאת לא נראית בוסטון של תחילת העונה שדיברו עליה כעל אלופה בדרך
    כה.. המזרח חלש, יש בו 2 קבוצות עיקריות: דטרויט ועכשיו גם בוסטון. קליבלנד לא כזאת קבוצה חזקה אבל היא השלישית שם.
    במערב לעומת זאת יש הרבה יותר תחרות:
    סן אנטוניו, דאלאס, פיניקס, הלייקרס, דנבר, יוסטון..
    במשחק של בוסטון ופיניקס, סטודמאייר וגארנט רבו כל המשחק חחח.. היה פעם מרפק של גארנט, דחיפה של סטודמאייר וכל מני כאלה חח..
    פירס ואלן היו עם משחק ממש חלש, היה ברבע השלישי אם אני לא טועה את הסטטיסטיקה של שניהם- לאחד מהם היה 1 מ11 ולשני היה 1 מ9 O_ס

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נראה עם יוסטון תמשיך ככה או שמה יקרה לה מה שקורה לה כל עונה נפילה וזה מה שמוביל לכישלון שלהם למה הם קבוצה טובה.




  8. #7
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,326
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    Give Me The Strength To Accept The Things I Cannot Change
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    דנבר לא נראה לי תגיעה רחוק
    הם לא הצליחו להביא את ארטסט בטרייד ולמרות שיש להם על הנייר הרכב ראשון נהדר
    הספסל שלהם דיי חלש בטח אחרי שננה עובר ניתוח של גידול ממאיר

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,963 | הודעות: 8,213,556 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect