יש פה רוכבי אופניים?
יש אפשרות לפתוח פורום שקשור לאופניים: BMX אורבן פריי רייד דאון הייל קרוס וכל השאר?
מצדי אני אנהל אותו!
יש פה רוכבי אופניים?
יש אפשרות לפתוח פורום שקשור לאופניים: BMX אורבן פריי רייד דאון הייל קרוס וכל השאר?
מצדי אני אנהל אותו!
|
|
זה נחשב לאקסטרים אז כבר יש.
ש בזה כמה סוגי של רכיבה אז זה יכול להיות נושא בתוך אקסטרים?
אתה מוזמן לפתוח דיונים בצורה מסודרת בפורום אקסטרים, ונראה עם יש לזה ביקוש וקהל.. משם כבר נפתח את זה
אתה מוזמן להשקיע באקסטרים, אם אני יראה לנכון שאתה מתאים ויכול לנהל יש סיכוי שתתקבל.
נערך לאחרונה על ידי Yarin; 04-03-2008 בשעה 10:17.