|
|
עשיתי;עכשיו.
הורדתי שתי שניות ויצאתי
שלח נק'
קיבלת .. וכל מי שרימה אותי קודם שיעשה טובה ויכנס שוב
לחצתי שלח
ניצקה לחצתי ימאניק מליונר
לא צריך נקודות(:
נערך לאחרונה על ידי שחר קרוטר; 18-03-2008 בשעה 19:10.
גבעתי - יחידת סגולה