
נכתב במקור על ידי
shachar4490
אני חושב שדווקא במערב הכל יהיה מעניין ומותח. אין משחקים שהתוצאה בהם צפויה. הכל שם מעניין באותה מידה בערך.
הנה סיכום קטן לפי מה שאני חושב:
מזרח:
בוסטון - אטאלנטה:
בוסטון כמובן פייבוריטית ולא אמורה להתקשות יותר מדי.
דטרויט - פילדלפיה:
פילדלפיה כבר הפתיעה את דטרויט העונה מספר פעמים, אבל הפעם לא נראה לי שזה יקרה. דטרויט עולה.
אורלנדו - טורונטו:
שתי קבוצות עם עונה טובה בסך הכל. תהיה סדרה שתלך לדעתי צמוד עד הסוף.
קליבלנד - וושינגטון:
כבר כמה שנים ברצף שיש לנו את הסדרה הזאת.. קליבלנד פייבוריטית לדעתי ותעלה בסופו של דבר.
הסדרה הזאת יכולה גם להיות צמודה.
מערב:
לייקרס - דנבר:
מפגש בין 2 מההתקפות בין הטובות בNBA, הלייקרס לוקחים לדעתי עם 4:1 או 4:2.
ניו אורלינס - דאלאס:
אחת ההפתעות הגדולות של השנה בNBA, אם לא הגדולה ביותר, מול המאכזבת הגדולה. יהיה מעניין. יכול ללכת לכל כיוון.
סן אנטוניו - פיניקס:
פיניקס עם 3:1 בסה"כ על הספרס המהלך העונה הסדירה, ויש סיכוי גדול שזה יקרה שוב (אני מקווה שזה באמת יקרה חח).
יהיה מותח וצמוד כמו בשנה שעברה.
יוטה - יוסטון:
מפגש מענייין, אולי פחות מהשאר במערב, אבל עדיין מעניין.
הכל פתוח פה.
המערב יהיה מותח השנה יותר מבדר"כ, הכל שם פתוח.
במזרח כבר אפשר לנחש מי יעלו, אין שם תחרות כמו במערב ויש שם הבדלי רמות משמעותיים.