חח רובם בטח בגיל 14-15,
לא התלהבתי את האמת..
בקושי שותה =/
מה איתכם?
חח רובם בטח בגיל 14-15,
לא התלהבתי את האמת..
בקושי שותה =/
מה איתכם?
|
|
השנה..כאילו בגיל 14..אולי קצת לפני..
חח, יש לי תמונה שאני בן 3 שותה מבקבוק בירה... אני אנסה למצוא אותה ואני יעלה אותה לפה..
בקושי שותה
14...
5 או 6
חשבתי שבירה זה מיץ רגיל
חחחחח כולם פה משחקים אותה נרקומנים שותים מגיל 4 , אני שתיתי פעם אחת בגיל 14 וזהו ...
פעם אחת בבר מצווה שלי =]
לא שותה :\
The Pod