אוקי אז ככה .. רק מי שיודע לשתות בירה כמו מטורף שיעשה את זה כי זה מטורף לגמרי וזה נגמר בשניות .. למדתי את זה שהייתי בלונדון בפאבים של אוהדי מנצ'סטר :] בקיצור קוראים לזה beer shotgun ..איך עושים את זה ?
לוקחים פחית בירה .. אזה שתרצו .. מנקבים בה חור למטה אבל שלא ישפך לכם כל הבירה אתם תראו בסרטון מביאים לכיוון הפה ואז פשוט פותחים את המכסה ושותים במהירות כי זה רץץ .. אוקי קבלו
http://www.youtube.com/watch?v=D-g0G...eature=related
מי שרוצה לעשות את זה אם בקבוק ..אתם יכולים לעשות איך שהוא עשה אם הקשית או פשוט להביא את הקשיות המתקפלות ..
http://www.youtube.com/watch?v=jT_UI...eature=related
בהצלחה !
אני יביא עוד bar tricks בהמשך ..



ציטוט ההודעה











