איזה משקה אלכוהולי אתם הכי אוהבים לשתות?
אממ.. יין זה נחמד :\
איזה משקה אלכוהולי אתם הכי אוהבים לשתות?
אממ.. יין זה נחמד :\
|
|
בירה, ייגר ובחורובקה
בירה ווסיקי ויין
לא מתה על טעם של אלכוהול, אז בעיקר משקאות של כוסיות.
יעני, סמירנוף אייס ובריזרים.
גם ממש אהבתי ת'טובורג לימון. יימך שמו של מי שהוריד את זה מהמדפים.
Muddy water won't do for a mirrorA dog doesn't care if you're rich or pooreducated or illiterateclever or dull.Give him your heart and he will give you his
וויסקי ואבסולוט תופס ראש הכי מהר!!!
אני וינס מקמהן בליגת WWA!
תודה לMr.Style על החתימה הענקית למאלה!!
טקילה חוזה קווארבו זה הדבר הכי טוב בעולם..וויסקי רד לייבל זה סבבה..בירה כמובן..וזהו..וודקה עם אשכוליות גם סבבה..
קורולה טעים אחושרמוטה, לא חזק מדי.
אז אל תטעה P: קורולה זה אוטו קורונה זה אלכוהול (אם באמת חשוב לך להגדיר את זה כאלכוהול)
בדר'כ שאני שותה וודקה עם חברים יש לנו אחד קווקזי שמביא וכל פעם מפתיע חחח
אבל שנסעתי לאילת עם העבודה ו2 ידידות אמרו שנקנה יין היה נחמד!