
נכתב במקור על ידי
paX
"מוצרי הטבק שכוללים, סיגריות, סיגרים, טבק מקטרות ונרגילות מכילים כימיקלים רבים המצויים בעשן מוצרי הטבק ובטבק עצמו. העשן מכיל כ-4,000 כימיקלים, מאות מהם רעילים וכמה עשרות מהם מסרטנים. שלושת החומרים המסוכנים העיקריים בעשן הסיגריות הם ניקוטין, פחמן חד-חמצני ועטרן. חומרים נוספים המצויים בסיגריות הם: פורמלין, אצטון, קדמיום, חומצת ציאניד, DDT, בנזן, אמוניה, מתאנול ופנול"
קודם כל צר לי לבסר לך אבל הטאבק שנמצא בסיגריה שונה מהטאבק שנמצא בנרגילה.
טאבק סיגריה מכיל דלקים שונים על מנת להחזיק אותו בוער במצבי אקלים שונים (רוחות,גשם ועוד'),
כמו כך הוא עשיר בעתרן(גורם מסרטן במיוחד) ובחומרים שונים הנותנים לו את טעמו.
לעומת זאת טאבק של נרגילה הינו טאבק פשוט המושרה עם סירופ בלבד , את הבעירה משמש הגיחל
ולכן אין לטאבק דלקים שונים, כמו כן טאבק הנגילה נקי מעתרן 0.0%
בטאבק נרגילה אין :
פורמלין, אצטון, קדמיום, חומצת ציאניד, DDT, בנזן, אמוניה, מתאנול ופנול...כל אלו הם דלקים שמוספים
לטאבק בתהליך הייצור של הסיגריה
אבל כן יש חומרים אחרים..
אז לפני שאתה בא לעשות לנו העתק הדבק מויקיפדיה לך תרכוש יותר נסיון ואבל תבוא בקטנות...