מה המשקעה האלכוהולי שאתם הכי אוהבים, יין או בירה?
אם אתם ממש שונאים את שניהם, תגידו מה כן אתם אוהבים
יין לבן או יין אדום? =]
מה המשקעה האלכוהולי שאתם הכי אוהבים, יין או בירה?
אם אתם ממש שונאים את שניהם, תגידו מה כן אתם אוהבים
יין לבן או יין אדום? =]
|
|
בירה זה סתם אם יושבים בים או משו...
יין זה בשביל להשתכר
ועדיף יין לבן אבל אדום גם זורם
נו מה אתה צוחק?
אתה פתחת אשכול על אלכוהל אהוב...
ופה אתה מוריד אפשרויות פשוט.
זה אותו דבר,נעול