אז ככה..
כ-5000 גומיות, הרבה זמן פנוי, והרבה סבלנות
יאללה תגיבו![]()
אז ככה..
כ-5000 גומיות, הרבה זמן פנוי, והרבה סבלנות
יאללה תגיבו![]()
|
|
חחחחחח חזק..
איזה משועמם חחחח~)~)~)~
*ראשון פעם ראשונה בחיים שלי בפורום דיבורים... תנו במזל טוב,Dף
![]()
נערך לאחרונה על ידי MaroKaI; 14-05-2008 בשעה 20:30.
איזה גודל הוא בערך?
יפה !
לחבר שלי יש משהו בסגנון רק בטיפה יותר גדול.
חחח חן, יש לי אחד פי 2
מאיזה 7000 גומיות.
בכל מקרה, יפה.
וואוו מגניב אחי אבל אני הייתי מתייאש מהר למי יש כוח בטח היה לך פול זמן חופשי!
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
פייי פעם ראשונה אני רואה דבר כזה
לחופש יש תאריך:
23.10.15
תעשה כזה עם קונדומים
חחחח וייל סייד יא סטלן =]
כן אני אכן משועמם xD
וגיא.. 5000 כפול 2 זה לא 7000 אבל נוותר לך על הבורות במתמטיקה..
שמח שאהבתם =]
חחח מגניב,
כשהייתי קטנה הכנתי כדור כזה של 10 גומיות ככה, ואז אח שלי פירק לי אותו =\
טראומה קשה.
you are never too old to learn something stupid
愛は理解の鍵は、
15.8.09
מדהים אחי