מילאן תגיד אתה בסדר נכנסתי כתוב שם ה-כ-ל..
http://www.beit-zvi.com/registration...-workshops.htm
תראה בלינק המדוייק הזה..
יש לך שם טלפון שלהם את הפקס את האימייל של הבעלים. הכל.
וג'יימס הייתי בסיטואציה שאמרתי בחפירה הנ"ל..
ולפני הסיטואציה גם אני חשבתי שאני יכול להיות בטלנובלות וכאלה.
חיםם בסרט חחחח..
קיצור לא נורא.
עבר לי.
ו-DoGow ..
אני לא נעלב פשוט זה לא מצחיק חח ..





ציטוט ההודעה