קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אחים שלי יש לי שאלה דחופה
    על ידי ReDevil בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2005, 13:42
  2. שאלה דחופה בקשר לסיכויים שלנו לעלות.
    על ידי Jacoby בפורום דיבורים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 09-10-2005, 18:14
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-10-2005, 01:08
  4. שאלה דחופה! !!! פליז תעזרו לי
    על ידי YaBoy בפורום דיבורים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-10-2005, 19:58
  5. שאלה דחופה בבקשה...
    על ידי Marik_Rabayev בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-09-2005, 07:56
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 17

שאלה דחופה ..

  1. #1
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    1,600
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל שאלה דחופה ..

    שלום.

    אני בן 14,ואני חושב שאני יכול לאצליח שתחום הקלנוע.
    אני מריגש אני יודע איך לשחק טוב ברמות גבוהות.
    אני רציתי לדעת מה ההבדל בין תיאטרון וקולנוע ?
    יש כאלו שלומדים קולנוע וכאלו שלומדים תיאטרון,מה ההבדל ?

    ****איפה אני יכול ללכת להיבדק אם יש לי עתיד או שאני טוב ברמה ?? ****

    איפה אפשר ללמוד ??

    כי אני חושב שאני רוצה ללמוד את זה..

    ***אני לא רוצה להופיע בכאילו בתאטרונים וזה...הכוונה היא קולנוע סרטים וסדרות***

    איפה אפשר ?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של זוהרה
    שם פרטי
    זהר
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    גיל
    32
    הודעות
    1,286
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    נעלי עור עשויות מפרות עור
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    איך אתה יודע?
    על סמך מה?
    אי פעם הופעת?
    תודה לחרדל, מושיענו ומורינו, שהציל אותנו מן החור השחור הנורא.

  4. #3
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    1,600
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    בקליפ של סיום המחזור,הופתעתי !
    אמרו לי ככה בסצנה לבוא אל מישהי להתחיל איתה,ואז היא הולכת ואז אני כזה עצוב (עשיתי פרצוף מעולה ) וכזה כולם התלהבו..
    ואני מת להשתתף בסרטים !
    נערך לאחרונה על ידי milan4ever; 15-05-2008 בשעה 23:25.

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש לך מזל שאני מחובר 24/7 .. .
    שמע אחי ..

    ההבדל בין תאטרון לקולנוע זה שבתאטרון זה יותר רשמי זה יותר למבוגרים והכי חשוב - זה לא בסינמה..
    זאת אומרת שזה לא משודר על מסך.. זה לא שייך לעולם המדיה בוא נגיד ככה.
    תיאטרון זה הצגה..
    תיאטרון זה שאתה בעצמך ובבשרך עולה על הבמה ומציג דמות כלשהיא ייחד עם עוד שחקנים .
    יש המון דרמה בתיאטרון וזה בד"כ מתאים לאנשים קיצוניים בנפשם.

    עולם הקולנוע זה עולם של צילומים של במאות של הפקות תאורה המון עבודות של פוטושופ Movie Maker ..
    וכאלה.
    זאת אומרת שבקולנוע אתה משחק באולפן בשטח.. בעולם כולו.. לא יודע איך להסביר לך נו.. לא בבימה בוא נגיד ככה.
    אתה משחק את השחקן אבל אתה משחק אותו בזמנים שונים למשך תקופה ארוכה
    ]הפקה של סרט לוקחת שנה]
    אתה מבין? .. עכשיו.. מצלמים אותך שאתה משחק בקולנוע ומאירים עליך..
    אחר כך עורכים אותך במחשב ועושים עליך המון עבודות של ביגוד ואיפור..
    תשמע - אפשר לחשוב שקולנוע זה חצי דוגמנות חצי שירה וחצי משחק.
    אם אתה באמת רוצה לשדעת אם יש לך כישורי שחקן אתה צריך ללכת ל"בית צבי" .. זה המקום שממנו השחקנים הכי טובים של ישראל בתחום הקולנוע גדלים משם. \
    לפרטים על "בית צבי" -
    http://www.beit-zvi.com/ [זה לא פורום מתחרה (-. יש לי סיוטים זה בסדר. ]

    אנ ייגיד לך מהי דעתי האישית..
    אנ יחושב שאתה לא מתאים.
    למה?

    א. לא סיימת לגדול מבחינה נפשית מספיק טוב.. [ וכך גם אני וכל אחד אחר כאן.. אולי מלבד שלומי מויאל ומשה ]
    ב. אתה לא יודע עד כמה זה מתיש.
    אנשים שם נופלים כמו חגבים.. זה מקום שלגדול בו אתה צריך להיות סופר מוכשר..
    בשביל להיות שחקן אתה צריך מנת רגש שצבורה בתוך ליבך..
    אתה צריך להיות חצוף נועז נאהב מתאהב רגזני שמח מאוש וועליז אתה צריך שכל תכונה ותכונה שקיימת עלי אדמות מוקצנת בתוך הנפש שלך במידה עצומה..
    אתה צריך להרגיש כלכך חזק.. אתה צריך להשתלט על עצמך.
    אתה צריך להיות הכי הכי הכי צבוע בעולם1!.. להיות שחקן זה להיות צבוע
    זה לכפות על הרגשות שלך.. לכפפות על מה שאתה מרגיש..
    מצלמים אותך ערום לא אכפת לך! .. לא אכפת לך מכלום..
    אומרים לך לחייך אתה מחייך כאילו יעל בר זהר ובר רפאלי מוצצות לך...
    אומרים לך להתעצבן אתה צריך לדמיין את היטלר רוצח את אמא שלך! ..
    אתה צריך לגלות את עצמך.. לגלות אייך אתה משתלט על עצמך... לגלות את הסודות הכי כמוסים של עצמך..
    להיות הבנאדם הכי קשוח בעולם והכי רגשן בעולם
    להתפרק להתרפס להתאהב..

    אני אומר לך את זה כי אני שחקן מטבעי...
    אני אומר לך את זה מניסיון בלבד..
    אם לא היית שואל מהו ההבדל בין תיאטרון לקולונוע לעולם לא הייתי עונה לך ככה ברצינות..
    אני ייגיד לך משהוא..

    עולם המשחק לא שייך לילדים.
    עולם המשחק אינו שייך לאנשים מבוגרים ואפילו לא לנשים.
    עולם המשחק שייך לאנשים משוגעים בלבד.
    אתה חייב להיות בנאדם מטורף! אבל הכי שפוי בעולם כדי להיות שחקן.

    אנ ייגיד לך מה עברתי לפני שלמדתי את כישורי המשחק
    [בדרכים עקלקלות.. ]
    אתה יושב עם עוד 15 ילדים בכיתה בצורת ח' עם שולחנות וכלי כתיבה. אתה לא מכיר אף אחד מהם!
    והמדריכה מתהלכת ביינכם
    בעוד כ5 דק' היא תבחר אחד מכם ..
    והיא תגיד לכם לבצע משו. אתה לא יודע מה.. אתה יודע רק שזה קשור ללמד איזשהוא נושא.
    פתאום בום!
    היא בוחרת בך!
    ואומרת " אתה - דרור.. תלמד אותי ואת כל הכיתה מה קורה כשבנאדם מפרכס למוות"..
    אתה יודע מה אתה מרגיש באותו רגע..
    אתה עומד אתה כבר רועד.. כולך מזיע!.. עומד באמצע הכיתה
    "אהה.. מה שקורה.. אהה.. כל מע' העצבים משתוללת ו.. אה.. אני חושב שמה שוקרה.. "
    אבל אתה יודע הכל!! אתה יודע ספייץץ מה קורה!@.
    אתה יודע טוב טוב שיש 4 תהליכים בפרגכוסים קוראים למחלה מחלת הנפילה - אפילפסיה.
    אתה יודע שיש 4 שלבים מתוכם 3 סעיפים ל- Grand Mall .. אבל כל הראש שלך משותק..
    וכולם בוהים בך ככה ..

    וזה עוד כלום!!

    תגיד לי עכשיו אתה חושב שאתה מוכן לשחק ?..
    עזוב באמת.. אנ ילא צוחק איתך.. זה לאנשים משוגעים בלבד.

    עריכה:
    סיום מחזור זה כלום אבל כלום לעומת העולם האמיתי של המשחק.
    תאמין לי.. גם אני הייתי בסיום מחזור ..
    חח הייתי א---לוף..
    ממש הרגשתי מזה חופשי אפילו אמרתי משפטים שלא היו כתובים בתכנון מעולם חח
    ותאמין לי שיחקתי את ההכי מצחיק שאפשר אבל.. תקרא את כל מה שכתבתי למעלה תבין לבד.
    נערך לאחרונה על ידי Mr. Ingidao; 15-05-2008 בשעה 23:38.

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    יש לך מזל שאני מחובר 24/7 .. .
    שמע אחי ..

    ההבדל בין תאטרון לקולנוע זה שבתאטרון זה יותר רשמי זה יותר למבוגרים והכי חשוב - זה לא בסינמה..
    זאת אומרת שזה לא משודר על מסך.. זה לא שייך לעולם המדיה בוא נגיד ככה.
    תיאטרון זה הצגה..
    תיאטרון זה שאתה בעצמך ובבשרך עולה על הבמה ומציג דמות כלשהיא ייחד עם עוד שחקנים .
    יש המון דרמה בתיאטרון וזה בד"כ מתאים לאנשים קיצוניים בנפשם.

    עולם הקולנוע זה עולם של צילומים של במאות של הפקות תאורה המון עבודות של פוטושופ Movie Maker ..
    וכאלה.
    זאת אומרת שבקולנוע אתה משחק באולפן בשטח.. בעולם כולו.. לא יודע איך להסביר לך נו.. לא בבימה בוא נגיד ככה.
    אתה משחק את השחקן אבל אתה משחק אותו בזמנים שונים למשך תקופה ארוכה
    ]הפקה של סרט לוקחת שנה]
    אתה מבין? .. עכשיו.. מצלמים אותך שאתה משחק בקולנוע ומאירים עליך..
    אחר כך עורכים אותך במחשב ועושים עליך המון עבודות של ביגוד ואיפור..
    תשמע - אפשר לחשוב שקולנוע זה חצי דוגמנות חצי שירה וחצי משחק.
    אם אתה באמת רוצה לשדעת אם יש לך כישורי שחקן אתה צריך ללכת ל"בית צבי" .. זה המקום שממנו השחקנים הכי טובים של ישראל בתחום הקולנוע גדלים משם. \
    לפרטים על "בית צבי" -
    http://www.beit-zvi.com/ [זה לא פורום מתחרה (-. יש לי סיוטים זה בסדר. ]

    אנ ייגיד לך מהי דעתי האישית..
    אנ יחושב שאתה לא מתאים.
    למה?

    א. לא סיימת לגדול מבחינה נפשית מספיק טוב.. [ וכך גם אני וכל אחד אחר כאן.. אולי מלבד שלומי מויאל ומשה ]
    ב. אתה לא יודע עד כמה זה מתיש.
    אנשים שם נופלים כמו חגבים.. זה מקום שלגדול בו אתה צריך להיות סופר מוכשר..
    בשביל להיות שחקן אתה צריך מנת רגש שצבורה בתוך ליבך..
    אתה צריך להיות חצוף נועז נאהב מתאהב רגזני שמח מאוש וועליז אתה צריך שכל תכונה ותכונה שקיימת עלי אדמות מוקצנת בתוך הנפש שלך במידה עצומה..
    אתה צריך להרגיש כלכך חזק.. אתה צריך להשתלט על עצמך.
    אתה צריך להיות הכי הכי הכי צבוע בעולם1!.. להיות שחקן זה להיות צבוע
    זה לכפות על הרגשות שלך.. לכפפות על מה שאתה מרגיש..
    מצלמים אותך ערום לא אכפת לך! .. לא אכפת לך מכלום..
    אומרים לך לחייך אתה מחייך כאילו יעל בר זהר ובר רפאלי מוצצות לך...
    אומרים לך להתעצבן אתה צריך לדמיין את היטלר רוצח את אמא שלך! ..
    אתה צריך לגלות את עצמך.. לגלות אייך אתה משתלט על עצמך... לגלות את הסודות הכי כמוסים של עצמך..
    להיות הבנאדם הכי קשוח בעולם והכי רגשן בעולם
    להתפרק להתרפס להתאהב..

    אני אומר לך את זה כי אני שחקן מטבעי...
    אני אומר לך את זה מניסיון בלבד..
    אם לא היית שואל מהו ההבדל בין תיאטרון לקולונוע לעולם לא הייתי עונה לך ככה ברצינות..
    אני ייגיד לך משהוא..

    עולם המשחק לא שייך לילדים.
    עולם המשחק אינו שייך לאנשים מבוגרים ואפילו לא לנשים.
    עולם המשחק שייך לאנשים משוגעים בלבד.
    אתה חייב להיות בנאדם מטורף! אבל הכי שפוי בעולם כדי להיות שחקן.

    אנ ייגיד לך מה עברתי לפני שלמדתי את כישורי המשחק
    [בדרכים עקלקלות.. ]
    אתה יושב עם עוד 15 ילדים בכיתה בצורת ח' עם שולחנות וכלי כתיבה. אתה לא מכיר אף אחד מהם!
    והמדריכה מתהלכת ביינכם
    בעוד כ5 דק' היא תבחר אחד מכם ..
    והיא תגיד לכם לבצע משו. אתה לא יודע מה.. אתה יודע רק שזה קשור ללמד איזשהוא נושא.
    פתאום בום!
    היא בוחרת בך!
    ואומרת " אתה - דרור.. תלמד אותי ואת כל הכיתה מה קורה כשבנאדם מפרכס למוות"..
    אתה יודע מה אתה מרגיש באותו רגע..
    אתה עומד אתה כבר רועד.. כולך מזיע!.. עומד באמצע הכיתה
    "אהה.. מה שקורה.. אהה.. כל מע' העצבים משתוללת ו.. אה.. אני חושב שמה שוקרה.. "
    אבל אתה יודע הכל!! אתה יודע ספייץץ מה קורה!@.
    אתה יודע טוב טוב שיש 4 תהליכים בפרגכוסים קוראים למחלה מחלת הנפילה - אפילפסיה.
    אתה יודע שיש 4 שלבים מתוכם 3 סעיפים ל- Grand Mall .. אבל כל הראש שלך משותק..
    וכולם בוהים בך ככה ..

    וזה עוד כלום!!

    תגיד לי עכשיו אתה חושב שאתה מוכן לשחק ?..
    עזוב באמת.. אנ ילא צוחק איתך.. זה לאנשים משוגעים בלבד.

    עריכה:
    סיום מחזור זה כלום אבל כלום לעומת העולם האמיתי של המשחק.
    תאמין לי.. גם אני הייתי בסיום מחזור ..
    חח הייתי א---לוף..
    ממש הרגשתי מזה חופשי אפילו אמרתי משפטים שלא היו כתובים בתכנון מעולם חח
    ותאמין לי שיחקתי את ההכי מצחיק שאפשר אבל.. תקרא את כל מה שכתבתי למעלה תבין לבד.

    כן, תקשיב לו, הוא חופר אז הוא יודע...
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ^ אוך ג'יימס רואים שלא קראת אני רציני.
    תאמין לי שכשאני חופר זה עם סיבה.

    וואי אני פשוט לא אוהב את זה שאני ככה משקיע כדי להסביר לו מה זה עולם המשחק
    ואתה פשוט אומר לי "חופר"..
    מה זה חופר??.. הסברתי לו את זה בצורה הכי מושלמת בעולם.
    מתוך ניסיון אישי.
    נערך לאחרונה על ידי Mr. Ingidao; 15-05-2008 בשעה 23:42.

  8. #7
    Atraf's VIP
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    3,608
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    זכרו ילדים ! כסף משחית , חמוצים לא!!!

    ברירת מחדל

    סליחה על התגובה הלא במקום אבל אני חושב זה ראוי לציטוט חחח
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    אפשר לחשוב שקולנוע זה חצי דוגמנות חצי שירה וחצי משחק.
    אגב אל תיקח אישי פשוט זה הצחיק אותי
    נערך לאחרונה על ידי DoGow; 15-05-2008 בשעה 23:44.


  9. #8
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    1,600
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אני מוכן אחי !
    עייפות וכלום לא יעצור אותי !
    אני רוצה לקחת דוגמא מאשטון קוצארט,שהו החשקן הכי טוב והאוהב עלי (לפי דעתי),אני לומד ממנו (משנות ה-70,WHAT HAPEENS IN VEGAS ועוד..)
    אני ממש רוצה ללמוד משחק,אני גם יודע לצחוק משהו קטלני,אם אני אצחק,אתה תיהיה חייב לצחוק גם,אני גם יכול לבכות בכל מצב,בכל רגע,אני בן-אדם רגיש אז אני יכול רק לחשוב על משהו ואני אוכל לבכות.
    אני ממש רוצה .
    אני גם לא יודע מה להגיד להורים שלי,לבוא אליהם להגיד להם : "אמא אני רוצה ללמוד קולנוע "..זה יראה מוזר בעייניה.
    אפשר ללמוד גם תעשייה וניהול וגם קולנוע (תעשייה וניהול היא המגמה שאני אלך אלייה שנה הבאה,כיתה י')

  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תשמע מילאן..
    אני לא יכול להגיד לך יותר ממה שפרקתי לפני שניה
    אז לפני שאני הולך לישון אני יגיד לך שזה קשההההה.. אתה צריך להיות אדם חזק! בעל רצונות לא נורמאליים!
    תקשיב.
    לך לבית צבי..
    ייעשו לך בית ספר שחבל לך על הזמן..
    יש אולפני משחק בתל אביב חפש בגוגל אין לי כח אני עייף.

    לך לאודישנים..
    שיהיה לך בהצלחה אני אמרתי את שלי.
    נתתי לך את דיברתי.

    Good LUck
    Break A Leg ..

    לילה טוב .

  11. #10
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    1,600
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    איפה זה בית צבי,יש טלפון ?

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DoGow צפיה בהודעה
    סליחה על התגובה הלא במקום אבל אני חושב זה ראוי לציטוט חחח

    אגב אל תיקח אישי פשוט זה הצחיק אותי
    חחחחחח חזק זה כמו הציטוט שיש לי בחתימה עם ה 8 ימים בשבוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של Mr. Ingidao
    שם פרטי
    Dror
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    35
    הודעות
    8,007
    לייקים
    119
    נקודות
    33,663
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם אלף מילים לא יפיקו תקווה תראה מה שתיקה אחת שווה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה מצחיק פה?.. זה רציני
    באמת קולנוע זה להיות מולטי טאלנט.. מה מצחיק? חח .. טוב.. \

    ומילאן.. מה אתה רציני קראת בכלל את מה שכתבתי לך...
    הבאתי לך לינק של האתר בית שלהם..


  14. #13
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    1,600
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    כן נכנסתי אבל לא מצאתי שם כלום,לא הסברים,לא טלפונים,כלום..

  15. #14
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mr. Ingidao צפיה בהודעה
    ^ אוך ג'יימס רואים שלא קראת אני רציני.
    תאמין לי שכשאני חופר זה עם סיבה.

    וואי אני פשוט לא אוהב את זה שאני ככה משקיע כדי להסביר לו מה זה עולם המשחק
    ואתה פשוט אומר לי "חופר"..
    מה זה חופר??.. הסברתי לו את זה בצורה הכי מושלמת בעולם.
    מתוך ניסיון אישי.

    אם ככה יש לך כל הודעה סיבה, הא? סתם, אחי. אתה אחלה גבר. באמת! אגב, מאיפה יש'ך ניסיון?

    מילאן, מניסיון, יש הבדל ענק בין תיאטרון לקולנוע או טלוויזיה. קולנוע וטלוויזיה אתה חייב להישאר בתפקיד, לא להביט למצלמה, זה לא קלי קלות (מניסיון אישי!) אבל בניגוד לתאטרון זה לא בעיה.

    אבל תאטרון אסור לך להסתכל על הקהל!!! זה כאילו סופר קשה! אסור! יש מין דבר כזה שאני לא זוכר איך קוראים לו, שזה כמו קיר בינך לבין הקהל. הבטת על הקהל, נגמר.
    נערך לאחרונה על ידי JamesBond007; 16-05-2008 בשעה 00:03.
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

  16. #15
    משתמש מכור האוואטר של זוהרה
    שם פרטי
    זהר
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    גיל
    32
    הודעות
    1,286
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    נעלי עור עשויות מפרות עור
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי JamesBond007 צפיה בהודעה
    אם ככה יש לך כל הודעה סיבה, הא? סתם, אחי. אתה אחלה גבר. באמת! אגב, מאיפה יש'ך ניסיון?

    מילאן, מניסיון, יש הבדל ענק בין תיאטרון לקולנוע או טלוויזיה. קולנוע וטלוויזיה אתה חייב להישאר בתפקיד, לא להביט למצלמה, זה לא קלי קלות (מניסיון אישי!) אבל בניגוד לתאטרון זה לא בעיה.

    אבל תאטרון אסור לך להסתכל על הקהל!!! זה כאילו סופר קשה! אסור! יש מין דבר כזה שאני לא זוכר איך קוראים לו, שזה כמו קיר בינך לבין הקהל. הבטת על הקהל, נגמר.
    קיר רביעי.

    בעיקרון, קולנוע ותיאטרון זה עולמות שונים. אדם שהצליח בקולנוע לא בהכרח יצליח בתיאטרון, ולהפך.

    לימודי קולנוע הם תמיד לגבי מאוחרי הקלעים של היצירה: בימוי, כתיבה, תאורה, סאונד...

    ושוב פעם: מאיפה הביטחון הגדול שאתה מסוגל להתמודד עם עולם המשחק?
    תודה לחרדל, מושיענו ומורינו, שהציל אותנו מן החור השחור הנורא.

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:39.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,987 | הודעות: 8,214,581 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect