הולכים לפאבים או שותים בבית?
הולכים לפאבים או שותים בבית?
|
|
הולך לפאבים כמעט כל שבוע אבל לא שותה בפאב
זתומרת שותה גם בפאב, אבל יושב לפני על בקבוק פרפקט 750 עם עוד 2 חברים
ואז נכנסים לכל הפאבים באלנבי ואיפה שאנחנו רואים שסבבה שותים בירה, מתחילים עם בחורות, ואז באיזה 4 לפנות בוקר חותכים לאבולעפיה בראשון והביתה
בטח.. אין כמו בירה טובה מהחבית.