קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מידע] פעילות אירובית בתקופת עלייה במסת שריר
    על ידי -Ben- בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-03-2011, 20:16
  2. [שאלה]ההמלצה של כמות החלבון בתפריט עליה במסת שריר.
    על ידי Funk-A-Delic בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-07-2009, 23:01
  3. [שאלה]תוכנית חיטוב מעלה במסת שריר ?
    על ידי Cripz בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-06-2008, 14:34
  4. שאלה בקשת להורדת אחוזי שומן ועלייה במסת שריר..
    על ידי airwolf67 בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-03-2008, 20:54
  5. איך עולים במסת שריר?
    על ידי ScoRer בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-03-2006, 21:42
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

קונפליקט-עליה במסת שריר

  1. #1

    ברירת מחדל קונפליקט-עליה במסת שריר

    שלום לכולם,
    מטרתי באימון בחדר כושר היא עלייה במסת שריר
    גובהי 183 ואני שוקל 70-רזה מידי לטעמי
    אני אוכל את כמות החלבונים הדרושה לפי משקל גופי ובנוסף אני מתגבר באבקה לעלייה במסת שריר כתוספת לארוחת שאני אוכל כרגיל(זה לא בא על חשבון הארוחות-חשוב לציין)

    השאלה שלי היא אם אני מגדיל מסת שריר עם כל הענין של התזונה איך אני יכול לדאוג שזה לא יבוא עם פיתוח הכרס שלי-שכרגע אין לי...)אבל יש נטייה אצלי שאם אני כבר עולה במשקל זה באיזור הבטן)
    אודה לתשובה

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    שלום לך וברוך הבא לפורום ,
    כמו שאתה מבין כדי לעלות במסת שריר צריך לאכול מעל התחזוקה הקלורית שלך ולהיות במאזן קלורי חיובי (להכניס יותר ממה שמוציאים).
    יש האנשים שיעשו את זה "נקי" , הכוונה לא יעלו בשומן מיותר (דגש על המיותר) , ויש אנשים שיעלו גם בשומן כי בכל זאת מדובר על יותר קלוריות שנכנסות מיוצאות ובכך יוצא שמסה תמיד תלך יד ביד עם מסת שומן.
    אבל ויש אבל גדול , אתה לא חייב לעלות באחוז השומן הכללי שלך , נקח כדוגמא בחור ששוקל 100 ק"ג על 10% שומן הרי יש לו 10 ק"ג שומן , נניח שהוא עשה תקופה של מסה וכיום הוא 110 ק"ג אך עדיין על 10% שומן אפשר לראות מתמטית שהוא העלאה 1 ק"ג שומן אך זה לא יראה על פני השטח כי האחוז שומן שלו נשאר אותו דבר , לכן לא חשוב כמות השומן שאתה עולה או יורד אלא האחוז השומן הכללי מכלל הגוף.
    אי אפשר להבטיח לך שלא תעלה באחוז שומן כי זה תלוי באורך חיים שלך , מה שאתה מכניס לפה , הגנטיקה , הורמונים , ועוד 1001 אספקטים כאלה ואחרים אך טיפים אני אוכל להביא לך , אז :
    1. הטיפ הכי טוב הוא להתחיל את תקופת המסה ב500 קלוריות מעל התחזוקה , תחשב תחזוקה , תבנה תפריט ושאר הדברים ותאכל 500 מעליה , זה מה שנקרא בשפה העממית "מסה נקייה"
    2. תחלק את התפריט שלך לחלבון 2 גרם פר קילו משקל , 20% מסך כל התפריט שיהיה שומן וכל השאר פחמימות , חשוב להדגיש שלא משנה אם זה פחמימות מורכבות או פשוטות לדוגמא אם זה יהיה לחם לבן או מלא ההבדל הוא רק בויטמנים והמינרלים ואם אתה צורך מולטי ויטמין/ירקות + פירות אין מה לדאוג
    3. ברגע שאתה נתקע על המשקל תוסיף עוד 200 קלוריות שרובן יבואו מפחמימה ותראה לאן הולכת ההתקדמות
    4. לא מומלץ לעבור את ה15% שומן בכל תקופה של מסה , כשאתה מגיע לתקופה כזו עוברים לתקופת חיטוב ואז חוזרים שוב למסה (תקופת החיטוב בד"כ תיהיה ל10-12% שומן אם אתה ממש רוצה אפשר לרדת מ10% אבל זה קצת קשה).

    מקווה שהבנת את הכללים המנחים ,
    שיהיה בהצלחה.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:17.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 1,780,645 | הודעות: 7,478,115 | משתמשים: 315,626 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect