אותי זה מעצבן כבר.
אני לא יודע מה לקנות... :\
מה אמיתי ומה לא,כי אני רוצה את האורגינל
יש לכם דרך כלשהי של אבחנה?
זה גם מעצבן אותכם?
ד"א
אני חושב שיש הרבה יותר זיופים מהאורגינלים.
כמה זיופים יש של האבסולות כבר.
אותי זה מעצבן כבר.
אני לא יודע מה לקנות... :\
מה אמיתי ומה לא,כי אני רוצה את האורגינל
יש לכם דרך כלשהי של אבחנה?
זה גם מעצבן אותכם?
ד"א
אני חושב שיש הרבה יותר זיופים מהאורגינלים.
כמה זיופים יש של האבסולות כבר.
|
|
יום העצמאות קנינו אבסולוט ואני 90% בטוח שזה היה מזויף, ישר בשלוק הראשון הרגשתי משהו לא בסדר וככה גם עוד כמה
מסקנה, להפסיק לקנות וודקה
בדיוק כמוני אדם...
אני וחברים קנינו אבסולוט בעצמאות וכולם הרגישו שזה לא הטעם האמיתי.
כמעט לכל הוודקות יש זיופים,אולי יש 1-2 שאין להם עוד זיופים.
תבדוק ככה..יש את המספר על הניליון של הבקבוק..אם זה אותו מספר כמו איזה מספר על הבקבוק זה זיוף..אם זה אותו אחד זה אמיתי..חבר שלי אמר שהוא קרא על זה בעיתון..
אוי מה אתם עושים בעיות.
קח תוודקה בחנות לידיים . תנער אותה. אם אתה רואה שיש מלא בועות אז הוודקה מזוייפת. אם אתה רואה שלא כ"כ הרבה אז הוודקה אמיתית. שיטות של רוסים - עובד.
פשוט אל תקנה אבסולוט, תקנה סמירנוף וודקה סבבה לגמריי לדעתי יותר טובה מהאבסולוט ויש לה הרבה פחות זיופים ככה יש סיכוי גבוה מאוד שתקבל את האורגינל.
יהיה כיף!
אני וחבקים שלי קנינו אבסולוט ו לא היה פס אדום אז הלכנו לחנות והם נתנו לנו 2 בקבטקים
מכין חתימות ב15 נקודות לפנות בפרטי!
מה הבעיה לשים במקפיא להיות בטוחים ורק אז לשתות?
אידיוטים
אני פשוט קונה בחנות של אלכוהול גם יותר זול וגם בטוח אורגינל
הפס האדום לא מספיק @_@ ?
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
תאמין לי חגי שלא קשה לזייף פס אדום
תקנו ממקומות אמינים ... הכי בטוח לקנות בחנות משקאות ...