קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] הגיבור שלכם מ Fable:The Lost Chapters
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 18:07
  2. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:49
  3. [דיון]התמונות שלכם מפייבל
    על ידי Ansem בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 17:38
  4. [דיון] אדריאנו החלוץ הכי טוב בעולם?
    על ידי British_Bloke בפורום כדורגל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 21:59
  5. דיון סמאקדאון 1/9/05
    על ידי Dave Grohl בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 20:57
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 37

[דיון]הזיופים של הוודקה - עמוד 2

  1. #16
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחח בטח איזה מגעיל זה המזויף של פרפקט או קגלביץ'

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בטיב טעם זה לא מזויף?
    וואלה איך אפשר לזייף את הפס האדום? הוא מופיע רק אחרי פתיחה
    והגנב ב24 על יד הבית לוקח 75
    בטיב עטם 60
    איפה אפשר למצוא יותר זול?
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  4. #18
    משתמש באימונים
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    150
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לפי החנות...
    __________________

    מי שגם רוצה אחת כזאת שיגיד לי בפרטי
    __________________


  5. #19
    יהודי בן של האוואטר של MaroKaI
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    35
    הודעות
    6,141
    לייקים
    12
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כל סוג של אלכוהול מקובל בברכה , ממזויף עד לאורגינל עד להאנגאובר ...

  6. #20

    ברירת מחדל

    פשוט תפסיקו לקנות שתיה בקיוסקים בשכונה

  7. #21

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Carter צפיה בהודעה
    בטיב טעם זה לא מזויף?
    וואלה איך אפשר לזייף את הפס האדום? הוא מופיע רק אחרי פתיחה
    והגנב ב24 על יד הבית לוקח 75
    בטיב עטם 60
    איפה אפשר למצוא יותר זול?
    בשופרסל
    בקבוק אחד 65 השני 50%
    קנינו ללג בעומר 10 בקבוקים
    עריכה:
    אני מדבר על פינלנדיה
    נערך לאחרונה על ידי Dr.Nargila; 23-05-2008 בשעה 21:25.

  8. #22

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי בני =\ צפיה בהודעה
    אוי מה אתם עושים בעיות.

    קח תוודקה בחנות לידיים . תנער אותה. אם אתה רואה שיש מלא בועות אז הוודקה מזוייפת. אם אתה רואה שלא כ"כ הרבה אז הוודקה אמיתית. שיטות של רוסים - עובד.
    מה שבאתי להגיד

  9. #23
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    ויקי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    28
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    גם שלא הכל ורוד,אני פנתר!!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ת'כלס פינלנדיה זו אחלה וודקה ובאמת עדיף לקנות את השתייה
    באיזה סופר גדול או חנות משקאות שלא מתעסקים שם עם שטויות

  10. #24
    משתמש באימונים
    שם פרטי
    ולרי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    34
    הודעות
    154
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    וואלק שם עליכם זין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תקנו אלסקה גם 20 שקל וגם לא מזייפים את זה זה יותר מדי מסריח חחחח

  11. #25
    משתמש משקיע האוואטר של Azax Syndrom
    שם פרטי
    Dr.Octapus
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    3,232
    לייקים
    0
    נקודות
    157
    משפט מחץ
    Forza Milan

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kondofoni צפיה בהודעה
    חחחח בטח איזה מגעיל זה המזויף של פרפקט או קגלביץ'
    ברמות האלה של וודקה שאסור לקרוא להם וודקה אתה לא תבדיל, ולא נראה לי שיש חיקויים לחרא הזה.


    יהיה כיף!

  12. #26
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אבסלוט שופכים בארץ , זה לא מזוייף זה פשוט מגיע עם החום הרב וכל שאר הדברים במצב צבירה חרא...
    שופכים הכוונה ממלאים את הבקבוקים בארץ וזה מגיע מחו"ל במיכליות וזה מוריד מאיכות הוודקה פי כמה וכמה.
    רק בשביל הרקורד אבסלוט בעולם נקראת חרא של וודקה רק בארץ שיווקו אותה ופירסמו אותה בלי סוף והיא מוכרת פה.
    אני לא מתפשר על פחות מראשיין סטאנדארט עולה עוד 10 שקל לפחות אני יודע שאני שותה משהו באיכות סבירה ולא נעליים כמו סמירנוף , אבסלוט , פינלנדיה ושאר הירקות.

  13. #27
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    triki
    תאריך הצטרפות
    11/2005
    גיל
    35
    הודעות
    999
    לייקים
    0
    נקודות
    -10
    משפט מחץ
    ברית דמים איתך נשבעתי לאהוב אותך עד סוף חיי בית"ר ירושלים

    ברירת מחדל

    ואללה תקנה ואם אתם רואים שזה מזויף תלכו למוכר תבקשו תכסף ותגידו לו שזה מזויף אם לא אתם יכולים לזיין אותו ולא בקטע של מכות!!

  14. #28
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,234
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    למה להסתבך..
    פשוט אל תקנו בקיוסקים..מה כל כך מסובך?
    לכו לסופר או אם אין לכם 18 אז לכו למקום יותר אמין ( בבאר שבע למשל- אברהם מנדל,בית הטבק והאלכוהול,מרתף היין) ועוד כל מיני כאלה...
    ואם נשארתם עם הקיוסק,אז לכו על סמירנוף תפוחים..לפחות זה.

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של AND
    שם פרטי
    אדם
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,532
    לייקים
    106
    נקודות
    1,555
    משפט מחץ
    נשבר?, התקלקל? פנו לשאולי :) (הוא יקנה חדש)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הסיבוך הכי גדול שיש פה באשכול זה לא שקונים בקיוסקים
    זה שקונים וודקה מרצון


  16. #30
    משתמש כבוד האוואטר של MuGi
    שם פרטי
    אלמוג
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    34
    הודעות
    13,874
    לייקים
    105
    נקודות
    3,900
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עדן אחי חשבתי אתה לא שותה ודקה.. ופילנדיה הכי איכותית בודקות הזולות כאילו... אבל מה שכן פעם נפלתי על אחת מזויפת חשבתי אני מת היה לה טעם אצטון כמו של פרפקט

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:43.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,148 | הודעות: 8,214,742 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect