חחחח בטח איזה מגעיל זה המזויף של פרפקט או קגלביץ'
|
|
בטיב טעם זה לא מזויף?
וואלה איך אפשר לזייף את הפס האדום? הוא מופיע רק אחרי פתיחה
והגנב ב24 על יד הבית לוקח 75
בטיב עטם 60
איפה אפשר למצוא יותר זול?
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
לפי החנות...
__________________
מי שגם רוצה אחת כזאת שיגיד לי בפרטי
__________________
כל סוג של אלכוהול מקובל בברכה , ממזויף עד לאורגינל עד להאנגאובר ...
פשוט תפסיקו לקנות שתיה בקיוסקים בשכונה
ת'כלס פינלנדיה זו אחלה וודקה ובאמת עדיף לקנות את השתייה
באיזה סופר גדול או חנות משקאות שלא מתעסקים שם עם שטויות
תקנו אלסקה גם 20 שקל וגם לא מזייפים את זה זה יותר מדי מסריח חחחח
אבסלוט שופכים בארץ , זה לא מזוייף זה פשוט מגיע עם החום הרב וכל שאר הדברים במצב צבירה חרא...
שופכים הכוונה ממלאים את הבקבוקים בארץ וזה מגיע מחו"ל במיכליות וזה מוריד מאיכות הוודקה פי כמה וכמה.
רק בשביל הרקורד אבסלוט בעולם נקראת חרא של וודקה רק בארץ שיווקו אותה ופירסמו אותה בלי סוף והיא מוכרת פה.
אני לא מתפשר על פחות מראשיין סטאנדארט עולה עוד 10 שקל לפחות אני יודע שאני שותה משהו באיכות סבירה ולא נעליים כמו סמירנוף , אבסלוט , פינלנדיה ושאר הירקות.
ואללה תקנה ואם אתם רואים שזה מזויף תלכו למוכר תבקשו תכסף ותגידו לו שזה מזויף אם לא אתם יכולים לזיין אותו ולא בקטע של מכות!!
למה להסתבך..
פשוט אל תקנו בקיוסקים..מה כל כך מסובך?
לכו לסופר או אם אין לכם 18 אז לכו למקום יותר אמין ( בבאר שבע למשל- אברהם מנדל,בית הטבק והאלכוהול,מרתף היין) ועוד כל מיני כאלה...
ואם נשארתם עם הקיוסק,אז לכו על סמירנוף תפוחים..לפחות זה.
הסיבוך הכי גדול שיש פה באשכול זה לא שקונים בקיוסקים
זה שקונים וודקה מרצון
עדן אחי חשבתי אתה לא שותה ודקה.. ופילנדיה הכי איכותית בודקות הזולות כאילו... אבל מה שכן פעם נפלתי על אחת מזויפת חשבתי אני מת היה לה טעם אצטון כמו של פרפקט