כידוע, היום ל"ג בעומר; ומה יותר כיף מלשבת ליד מדורה שיכורים ואיזה חבר סטלן מנגן בגיטרה?
לי זה לא יקרה השנה כנראה כי יש לי חברים חנונים גהנום ואפחד לא רוצה לשתות
כידוע, היום ל"ג בעומר; ומה יותר כיף מלשבת ליד מדורה שיכורים ואיזה חבר סטלן מנגן בגיטרה?
לי זה לא יקרה השנה כנראה כי יש לי חברים חנונים גהנום ואפחד לא רוצה לשתות
|
|
קיבינימט לא...אני עובד מחר
=\
בבוקר חחח
זה לא שהם חנונים..
יש להם שכל...לעומתך..
הייתי אמור לשתות.. אבל שום דבר לא יצא לפועל..
חרא של חג היה היום..
הפסקתי לשתות ככה ש..
אבל לקחתי מחברה וידידים פה ושם טיפה סמירנוף אייס. טעים *_____*
Muddy water won't do for a mirrorA dog doesn't care if you're rich or pooreducated or illiterateclever or dull.Give him your heart and he will give you his
אני שתיתי לבד בקבוק אבסולוט עגסים
היינו 15 חברה
ארגז של 20 בירות
2 בקבוקי וודקה מוות חחח הכי זולה שיש
עם xi
גבעתי - יחידת סגולה
לא רציני, כמה בירות.
אני מתבייש להגיד...אבל שתיתי קיגלביץ'...
אני חייב להכניס את תרבות האבסולוט או פינלנדיה לחברה שלי..חחח