אז מה תעשן? נענע? בזיליקום? שאני יבין? ואגב עם גחל רגיל של מנגל יוצא יותר עשן? או עשן יותר איכותי?
אז מה תעשן? נענע? בזיליקום? שאני יבין? ואגב עם גחל רגיל של מנגל יוצא יותר עשן? או עשן יותר איכותי?
|
|
אני מסכים עם pax ב-100% כל מה שהוא אמר נכון גם אני יודע את זה ובאמת גחלי מנגל עדיפים על כימיים ( אם יש לך גז שאתה יכול להוציא מחוץ לבית אז זה סבבה)...גם מוציאים יותר עשן..גם חוסכים כסף..גם אפשר לבחור כמו של גחלים ( אני ממליץ בין 3-4 חתיכות בינוניות או 7 קטנות) וגם בלי טעם לוואי!!