אם קיבלתם עונש, ואיך אתם הרגשתם כשתפסו אתכם?
לדעתי ההרגשה שמישהו נתפס לא רק בזה, היא לא הכי נוחה.
אז בטח ובטח בעישון.
אם קיבלתם עונש, ואיך אתם הרגשתם כשתפסו אתכם?
לדעתי ההרגשה שמישהו נתפס לא רק בזה, היא לא הכי נוחה.
אז בטח ובטח בעישון.
|
|
וואלה? ואיך הם הגיבו?
אתם יכולים לדבר על סיגריות ואל אוננות אם בא לכם D:
עוד תגובות!
לא תפסו אותי על כלום..לא מעשן סיגריות אבל לא תפסו אותי מסריח מאלכוהול או מביא ביד או נרגילה וכזה..
תפסו אותי עם מגזין פורנו כשהייתי בן 13 על המיטה , מגזין שהיה של אח שלי במגירה , פתוח על המיטה , לא אוננתי , אבל היה מצחיק בבית.
אבא שלי נבהל קצת , אמא שלי אמרה "מה אתה חושב הוא לא יודע מה זה ?, הוא יודע יותר טוב ממך"
קיצר היה צחוקים על זה , היום אני לא משתעשע (כמו ציון לדוגמא ) אבל אפשר לדבר על זה![]()
פעם אחת שתיתי והייתה לי אחרי זה ממש הרעלת אלכוהול אז הלכתי הבייתה...כמובן ההורים שלי גילו כי כי הקאתי כל הלילה...ואחרי זה אבא שלי לקח אותי לשיחה ואמר לי לא לשתות יותר...היום אני שותה אבל לא עד מצב כזה...
זה גם לא כיף להגיע למצב כזה...
יואו אני לא ישכח את זה..
גיל 6 תפסו אותי עם סיגרה ועד היום לא נותנים לי לצאת מהחדר... יש לי חור כזה בדלת ומעבירים לי אוכל...
?
אפשר קצת מהחומר שאתה משתמש בו , כי הוא בטח ממש טוב (ולא ,אני לא מדבר על הווזלין)
מה זה כאילו שיטה לנסות לשנות נושא שאין לך תחביבים?![]()
נערך לאחרונה על ידי Xanax; 28-05-2008 בשעה 14:25.