כדי שלא תחלו לי,עצה ענקית מ PaX,תדללו את המשקה שבתוך הכד במים.
מצרכים:
וודקה(אבסולוט הכי מומלץ ולא perfect)
רדבול(XL, XI, BLECK DEVIL, RED BOOL בקיצר מה שיש)
מאסל רד בול (זה נשמע מטומטם אבל יש כזה דברר קצת נדיר להשיג)
כוסות חד פעמיות או מה שיש..
נרגילה טובה..
וקצת שכל P:
לעבודה:
1. לקוחים כוס חד פעמית תכינו כוס וודקה רדבול איך שאת אוהבים ותתחילו למלא את הכד עד שיתמלא לגובה שאתם רוצים (קמצנים לא כוס אחת תכינות כמה כוסות עד הגובה המתאים)
2. לוקחים את הראש ממלים במאסל רד בולל כמה אחוזי אלכוהול שאתם רוצים, אתם תחליטו.
3. לוקחים נייר כסף שמיים על הראש מחוררים.
4. מדליקים גחללל שמים על הראש ומתחילים לנרגל בכיףף.
טיפ: אם את רוצה משהו עוד יותר טוב תרטיבו קצת את המאסל בוודקה ותערבבו טוב.
המתכון של: sh111 והקרדיט אך ורק לו!




ציטוט ההודעה





