|
|
80% ממי שגולש ב 18+ מתחת לגיל 18 ....מה אתה רוצה שהוא יעשה עם הרשימה ?...
אבל תודה בכל מקרה
עריכה :
לזה שמעלי - כל קיוסק או חנות משקאות...
נערך לאחרונה על ידי paX; 29-05-2008 בשעה 00:15.
לכו ליבואנים אל תקנו ככה זה סתם עולה יותר יקר!!!!
אחי תנעץ את זה
Russki standart
תוסיף אם לא הרשימה לא שווה.