|
|
למה סתם לבכות ? לכו תקנו הארק !
20 שקל ואחלה סטלה שבבוקר מעירה אותך בהרגשה מושלמת ! ! ! !
רשום לך עם זה זיוף או לא.. ואם קניתה זיוף ב 70 שקל תחנו אותך ואם קנית ב80 או 60 שקל את המקורי גם תחנו אותך זה צריך לעלות מקורי אני מסיג מסילבר בר ב-55 שקל מקורי..