קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. ספרד אלופת אירופה =]
    על ידי sn00p בפורום דיבורים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-06-2008, 11:46
  2. [דיון]ספרד אלופת אירופה!
    על ידי Genetix בפורום כדורגל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-06-2008, 23:57
  3. ספרד אלופת העולם !!!!!!
    על ידי OrP בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-09-2006, 00:10
  4. ברצלונה אלופת אירופה...
    על ידי Desire בפורום כדורגל
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 18-05-2006, 22:11
+ תגובה לנושא
עמוד 5 מתוך 30 << ראשון ... 3456715 ... אחרון >>
מציג תוצאות 61 עד 75 מתוך 444

[דיון] ספרד אלופת אירופה - עמוד 5

  1. #61
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    14,708
    לייקים
    0
    נקודות
    97

    ברירת מחדל

    איפה אפשר לראות תקצירים של המשחקים? לפי מה שהבנתי כמעט לאף אתר ספורט ישראלי אין זכויות שידור..


  2. קישורים ממומנים

  3. #62
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jacoby צפיה בהודעה
    איפה אפשר לראות תקצירים של המשחקים? לפי מה שהבנתי כמעט לאף אתר ספורט ישראלי אין זכויות שידור..
    http://www.103.fm/programs/page.aspx...=JL&cntrVQ=FDJ

    תהנה


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  4. #63
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל

    עזוב אותך שוודיה , ספרד משחקת היום .. עם כל ה"כוכבים" ראול טוב מוויה לדעתי :\ חבל .
    Siete

  5. #64
    משתמש משקיע האוואטר של Azax Syndrom
    שם פרטי
    Dr.Octapus
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    3,232
    לייקים
    0
    נקודות
    157
    משפט מחץ
    Forza Milan

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי skYlancer צפיה בהודעה
    עזוב אותך שוודיה , ספרד משחקת היום .. עם כל ה"כוכבים" ראול טוב מוויה לדעתי :\ חבל .
    אין פה מקום לדעה, ראול באמת יותר טוב מדויד ווייה, אני לא מוריד מהערך שלו דוד וייה חלוץ ענק, אבל אי אפשר להתחרות במנהיגות ומה שהוא תורם לנבחרת, חבל שהמאמן לא חושב ככה.

    איזה משחק היה אתמול, הולנד - איטליה 0-3 להולנד משחק מצוין של נבחרת האורנג' אומנם השער הראשון של RVN היה בנבדל אבל גם הוא היה נפסל הם היו כובשים, ההגנה של איטליה אתמות נראתה לא טוב, מטראצי וברזאלי היו מאוד איטיים ולא הצליחו לשמור על ואן ניסטלרוי, המתפרצות של הולנד הביאו לגולים שלהם, הולנד שיחקה יפה מאוד וכמו שאמרתי לפניי היורו, מקווה שהם יגיעו רחוק היורו הזה הם נבחרת טובה.


    יהיה כיף!

  6. #65
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    2-0 לספרד...
    איזה התקפה יש להם =] כל אחד מפרגן לשני
    שני הגולים של ווייה דרך אגב חח


  7. #66
    משתמש כבוד האוואטר של SpiderPig
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    הודעות
    9,264
    לייקים
    3
    נקודות
    968
    משפט מחץ
    תנסה. מה יש לך להפסיד? את הלא כבר יש לך.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי skYlancer צפיה בהודעה
    עזוב אותך שוודיה , ספרד משחקת היום .. עם כל ה"כוכבים" ראול טוב מוויה לדעתי :\ חבל .
    תאכל תכובע עכשיו.
    צמד של וויה נותן להם יתרון 2-0 במחצית

  8. #67
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי SpiderPig צפיה בהודעה
    תאכל תכובע עכשיו.
    צמד של וויה נותן להם יתרון 2-0 במחצית
    אל תשכח את טורס =]
    בראשון הוא נתן חתיכת אססיסט
    1 מ10 חלוצים נותן במצב כזה אסיסט ולא מנסה לכבוש


  9. #68
    משתמש כבוד האוואטר של Desire
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,351
    לייקים
    12
    נקודות
    1,853
    משפט מחץ
    אם דוחפים לעכבר 2 ק"ג אורז, בסוף הוא מת

    ברירת מחדל

    סקיילנסר אתה רואה למה וייה משחק וראול לא?
    אין המהירות של וייה והשילוב של טורס זה התקפה מוחצת של ספרד.
    אם וייה יצטרך לריאל זה השידרוג שלהם באירופה.

  10. #69
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    3-0 ספרד..יא אללה הייתי בטוח יהיה משחק צמודדד..אבל..לא..

  11. #70
    משתמש כבוד האוואטר של SpiderPig
    תאריך הצטרפות
    09/2006
    הודעות
    9,264
    לייקים
    3
    נקודות
    968
    משפט מחץ
    תנסה. מה יש לך להפסיד? את הלא כבר יש לך.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סקיילנסר אתה אוכל אותה שוב.
    שלושער לוויה.

  12. #71
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    ועוד אחד בנבדל של פברגאס... ריבאונד מבעיטה של צ'אבי

    נגמר 4-1


  13. #72
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל

    בואנה אתם ילדים ממש מסכנים , מדברים איתי על משחק שאני מדבר איתכם על קריירה שלמה :\ אם ראול היה זה היה נגמר אותו דבר חותם לכם 'בכל מקרה אמרתי שזה דעתי ומספיק אנשים שמבינים יותר מאיתנו חולקים על זה והרבה מסכימים .
    מבחן קל מאוד לנבחרת ספרד וכוכביה :\ יש לה את השחקנים הכי מוכשרים באירופה (לטעמי בעולם זה ברזיל ארגנטינה ספרד הולנד פורטוגל , הכי מהנות שיש ) , עכשיו עם סרחיו ראמוס , אינייסטה , טורס(שהיום הוא החלוץ הטוב בעולם ) , איקר קסיאס הם יצעידו את ספרד קדימה .. גוטי היה חסר בתחילת המשחק ולדעתי ספרד עדין לא תזכה ביורו בגלל כמה סיבות .. לא כל יום רוסיה .
    נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-06-2008 בשעה 20:59.
    Siete

  14. #73
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    לההה
    לראול אין את הריצה שיש לווייה
    נכון שלראול יש עבר מפואר
    אבל מדברים איתך על עכשיו, אפשר להביא גם את מראדונה שישחק כי יש לו עבר
    אבל צריך לעשות מה שיהיה הכי טוב לנבחרת - ווויה יתרום יותר


  15. #74

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Azax Syndrom צפיה בהודעה
    אין פה מקום לדעה, ראול באמת יותר טוב מדויד ווייה, אני לא מוריד מהערך שלו דוד וייה חלוץ ענק, אבל אי אפשר להתחרות במנהיגות ומה שהוא תורם לנבחרת, חבל שהמאמן לא חושב ככה.

    איזה משחק היה אתמול, הולנד - איטליה 0-3 להולנד משחק מצוין של נבחרת האורנג' אומנם השער הראשון של RVN היה בנבדל אבל גם הוא היה נפסל הם היו כובשים, ההגנה של איטליה אתמות נראתה לא טוב, מטראצי וברזאלי היו מאוד איטיים ולא הצליחו לשמור על ואן ניסטלרוי, המתפרצות של הולנד הביאו לגולים שלהם, הולנד שיחקה יפה מאוד וכמו שאמרתי לפניי היורו, מקווה שהם יגיעו רחוק היורו הזה הם נבחרת טובה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי skYlancer צפיה בהודעה
    עזוב אותך שוודיה , ספרד משחקת היום .. עם כל ה"כוכבים" ראול טוב מוויה לדעתי :\ חבל .
    השלושער שלו אולי גרם לכם לחשוב אחרת?
    ואני בטוח ש"המנהיגות" שלו רק פגעה במרקם ובלכידות של הנבחרת הספרדית שלא בצדק למה לשחקנים כמו וייה, טורס צ'אבי, צ'אבי אלונסו, אינייסטה, פבריגאס, קאסיאס, סלחיו ראמוס ופויול שחקנים שנמצאים בכושר הרבה יותר טוב ממראול ומשקיעים יותר על המגרש ממנו למה להם להשקיע אם הוא מקבל תשואות מרוב הספרדים שלא בצדק?, הספרדים עדיין חושבים שיש להם ילד פלא בן 17 שיגיע לפחות לרמה של פלה, הם שכחו שהוא בן יותר מ-30 ולא הגיע ליכולת שהם ציפו ממנו.
    גם ארגונייס ענה היום לכל המתנגדים שלו והרשים היום עם התוצאה הגבוהה ביותר שהושגה עד כה ביורו.
    ניצן שירזי אמר עוד לפני המשחק משפט שאני מאוד מסכים איתו: ראול הוא אגדה אבל בעידן הנוכחי אין לו מקום בנבחרת.

    Azax Syndrom לא היה נבדל פאנוצ'י המגן של איטליה היה מאחורי בופון http://www.youtube.com/watch?v=uhDFtkCb2vY
    נ.ב
    אני מחכה לעצבים שלך סקיילנסר
    HUP HOLLAND HUP
    Visca Barca y Visca Catalunya

  16. #75
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל

    הכל דעות אמרתי לך תחשוב איך שאתה רוצה , בשבילי ראול עדין אחד מה-5 הטובים בעולם (היכולת של השנה הייתה מדהימה , החוכמה , הבישולים , הכיבושים והלחימה ) שלא נדבר על מה שקורה בחדר הלבשה.
    וברק אתה שם למעלה , אמרו לך יותר מדי פעמים שאתה לא קרוב למציאות :\ מלך שערי היורו, האלופות ועוד מעט של ריאל בכל הזמנים והוא רק בן 30 .. תדבר כמה שאתה רוצה ממזמן הפסקתי לנסות להפנים מה שאתה כותב ... אני מאמין שאתה אפילו לא מאמין למה שאתה כותב אבל איך שתרצה .. העיקר אטו יותר טוב ממנו אחי .
    נערך לאחרונה על ידי Caesar Augustus; 10-06-2008 בשעה 21:02.
    Siete

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:58.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,515 | הודעות: 8,215,109 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect